Tuesday 27 January 2009

Sakit Bukan Main

Haaa.. tok lah sigek lagu tek...
Dari Mulan Jameela.. (kira ku nak amdah aku minat lah ngan nya tok)

Tapi sigek lagu tok nak.. seriously..kawan ku merik..and nya suroh aku faham lyric nya..

So dari idealogi nak.. mun roang nok inocent.. sidak akan paham lagu tok as jangan betray or ada pasang lain.

tapi mun orang nok kurang inocent nak.. lagu tok ada juak maksud lain.

kira.. haha..pandey sidak tok molah lagu..

Tok Video Nya...



And tok Lyric nya...

Aku tahu dari dulu kamu
Menginginkannya setengah mati
Aku tahu dari dulu kamu
Mendambakannya setengah mati
Aku tahu kamu penasaran
Pasti kamu mau ulangi lagi
Aku tahu kamu penasaran
Jadi belingsetan seperti setan
Janganlah
Jangan lakukan jangan lakukan
Janganlah

Reff:
Jangan lagi kamu menusuk diriku dari belakang
Karena rasanya itu sakit bukan main
Sakit minta ampun
Aku tahu dari dulu kamu
Menginginkannya setengah mati
Aku tahu dari dulu kamu
Mendambakannya setengah mati
Janganlah lakukan itu
Jangan lakukan dari belakangku
Janganlah kamu kan tahu
Kamu tahu itu berbahaya


p/s: Bagi Nok inocent... certa kan apa nok tkm orang paham.. & Bagi nok sik berapa inocent.. ktk orang paham nak? maksud sigek nya gik...

Banyak lagu sidak tok macam meaning ada lain kit... so.. kita boleh guna kan dalam macam macam benda untuk feel nok kita maok..then bila orang macam jadikan issue.. sidak akan backup guna maksud sigek gik.. so..sikapt nak apdah apa lah.. ayat tersirat bah.. so orang nok mok molah issue or hal tek.. akan dichop pikey pelik2..
kira kedak kita bah... kita maksud kan ya... then roang ya paham maksud nya.. then kita rasa lain bila nya tauk.. ktk counter balit dengan madah : "boh pikey pelik2 ehh".. tapi sebenar nya..ya yang kita maksud kan.. hahaha..
but..yalah..the way sidak lagukan nya as..sora sidak.. bodylanguage sidak, tempo ngan melody nya.. kedak nak nyampey meaning tersirat nok orang sik inocent jak paham..hahahaha..

Peaceeee...

5 comments:

  1. aku innocent dan sik innocent... duak-duak maksud aku paham. ahaha.

    ReplyDelete
  2. lost...tengah innocent...hehe..

    ReplyDelete
  3. kmk pun panasaran ngan soalan ktk ya kowh.... bah bisit ngan kmk.... apa maksud sigek gik.. mun ktk inocent kedak dayangQaytee... ktk akan lost...
    bah bisit ngan kmk juh~ hihihihi

    ReplyDelete