Wednesday 21 January 2009

Ilek Ajak Aku...


Yerr nyerrr...
Ilek ajak aku... ada lah ngutik ngutik kit... jadi point.. yernyerr..
coba lah msg ya sampey ngan si Najib.. ala..sampey ke orang lain lah pulak..

hahahahaha...

sikpa.. yerr yerrr.. ilek jak aku. tapi beanr lah apdah nya..
dolok ku sik amcam tok bah..
maybe ku bok nait and ku macam mok tunjuk kan beanr2 ngan seseorang ya nok aku dah nait bukan kerana nya...

maybe lah.. tapi aura ya tek terngeso ke kerek kekanan.. wahsehh..

anyway.... aku terimak yalah.. aku sik perasan bah..
tapi.. nok dipadah aku ya benar bah.. sik bagus menegakkan benang nok basah ya..

well.. ya jadi point sidak.. hehehe.. kaber bah.. yernyer.. sikpa.. biasa dah.

yakin sik ngan soalan kawu ya?? hehehehehe...

3 comments:

  1. pusak begoleng duhal.. ku ingat ousak ya mati tek kekekekeke...

    ReplyDelete
  2. yalah... ilang dah nyatok... sik tauk seney tuju... ya balit cuti tek sikda orang apkey kerepak ku....

    nya bok nemu macam ney rasa mengawan bah.. yalah nya culture shock ya.. lalu sikmok balit.

    entah lah sneey ndak kah nya pergi.. haishh..

    ReplyDelete
  3. if nait tegal sumbody pun sik salah bah...bukti tek yang kitak pun boleh berjaya..that person pun grenti nyesal seumo idup...hoho...

    **pusak yaaa...sik malu li jakkkk..haha..malas kuuuu...**

    ReplyDelete