Friday 2 January 2009

Bila "Checkers" dah mula nak berkereta....

HAH!!!!....
Aku just nak tauk... sapa nok tuakng berik idea tok in the first place?
macam ney dari minat nya.. nya dapat polah pilihan gitok?
kenak mesti ya pilihan nya??

Ok...

Polis a.k.a Checkers (sebab ada sikter kotak kotak ya).

Kenak mesti kereta nok aku mok capai.. nok aku minat gila..
sidak beli... Aku sikmok ambik link kah.. detail kah apa..
apa nk ku dengar.. betol kah sik.. aku luah sitok..

Aku separa marah and iya.. aku separa respect..
Checkers diraja malaysia... Beli Mitsubishi Lancer Evolution 10.



KERETA AKU!!!!! sebagai sidak pun kereta peronda, 5 buah.. Manual. (ku tauk sebab rims nya lain dari nok kat kedey ya..)

Rim lurus manual.. rim cabang semi Auto.. but manual lah nok best... keta tok jadi bodo kit ngan Semi Auto nya.

Ya ku plan tek.. spray putih..dapat gik aku ngan best fren ku ngaco sidak "kereta rosak" kat tanjong ya malam2.. polah sidak nebessss.

Anyway... tok lah gambar nya.. 1 of them...



Bok dipasang lampu sidak.. lom gik pasang stiker.. ku gik nunggu gambar full sidak.
(nok dah ada stiker and apa apa jak lah)

So... saba jak lah aku... ku mok putih.. kelak roang apdah chackers... paksa lah biruuu...

Mun ku eprgi KL kelak.. aku wish aku dikepong sidak and sidak motong aku..indah ehh.

4 comments:

  1. nombor plate nya nang kacak la juak 9554.. hahah..,mati juak nya ditanjong ya kelak koh.. hahah... nang ader..opss..sory bang pulis...
    "kacak keta ktk aie... bleh ngorat sik" ayat power k ngalih perhatian mun kenak kepong... hahah...

    ReplyDelete
  2. woh. dah advance sidak polis tok. haha

    ReplyDelete
  3. Yalah... advanceee.. tapi kmk nak nambah and polah correction lah.. sidak polis meli 25 unit duhal...

    ReplyDelete