Friday 9 January 2009

Feel yang Sebenar...

Feel....
MEnghayati....
SUma orang mok dengar lagu ya mok feel bah... ada juak orang dengar lagu sebab..
"Kmk suka lyric nya~" "Kmk suka melody nya~"

Mok feel, dengar lagu lah contoh nya... first.. kita mesti faham lyric nya.. or ngafal lyric nya...
Kita mesti paham apa nya mok sampey.. and mood kita..

tok tek... ramey orang... happy happy ngan gerek sidak... kakya.. dengar i dont love you anymore.. kakya padah algu ya best..

ya bukan feel.. ya suka dengar jak...

feel tok contoh nya... ok macam aku contoh nya... bok break.. gila babi sedih.. embak lagu sedih... kakya masok kan diirk ya dalam situasi cerita ya. Kenangan terindah dari samson contoh nya...

kakya.. gerek tek kenak rampas orang... dengar lagu Tapi Bukan Aku...

ya bok rasa feel ya sebanr2.. sampey nangis nangis berlagu..

kakya ada lah geng tok tek.... "kawu dah sedih2 giya..dengar gik lagu sedih2"
so???!!! tok lah time ko nak feel lagu tok... time happy.. lekak terimak gaji kah.. lekak kereta lancer kuar and kunc dah kat tangan.. sikkan nak dengar lagu cinta ini membunuh ku??

beanr lah best..but feel ya sikda... so... time sedih.. bukak jak lagu sedih..tok lah time kita mok feel lagu ya 100%.... macam lagu Cancer day chemechal romance... susah nak feel lagu ya.. aok kita pahm lyric and menghayati... but.. sik full blast.
gila ehhh...

so.... mun boleh.. kita ready dah playlist lam pc kita..or phone kita or cd cd lam keta kita. sedia kan..label kan.. (marah) (in love) (frust) (enjoy).... haaaaaa... so.. time marah ambik kompilasi lagu lagu marah.. bok feelll...

ingat lah.. suka, best apa suma ngan feel.. sik sama...

Main game diantara nya... kedak aku... aku mok ambik feel.. aku more to visual and sound.. biar ku berabis..

kedak main Battlefield 2142 Online..

ramey miak nak bercerita.. fell ehh game ya..rasa real... tangga ku sidak main.. kat Cybercafe... dah lah guna account orang.. mun sik speaker chaplang, earphone murah. kakya monitor 17inch kakya resolution tah apa apa. aku pun amcma..tok lah dibisin2 sidak pasal feel tek..

ya aku masa ada game ya....
Speaker mesti 5.1... screen.. ku ambik 32" so that tangan character ya sama besar tangan aku...



42" overkill gilak.. kedak orang kerdil jak asa... kakya... pasti kan.. masa ku ngan team mate ku (borneo Head Hunter) kmk roang akan berteriak2 ngambik feel perang.. ya lah best ngan sidak..sidak feell... hahhahaa..



Mun dalam pasal game.. ku sik feel main ngan komputer.. sidak sama ada bodoh gilak.. or magicnya manjadi pandey gilak..

And bout main game tok juak... i dont enjoy pirated CD/DVD... please lah... Xbox360 ku, PC games ku... suma ori.. main pirated.. sikpat online sigek.. kakya.. amcam.. sucks laaa... support Original...

bagus rezeki kelak.. sebab guna pirated tok.. kita mencuri..yalah rezeki sakit nak masok... aku anak buah ku suma ku ajar beli original..biar lah aku ngeluar duit sikit.. sampey thap sidak marah orang beli pirate.. yalah.. mun sik aku start kan untuk sidak.. sapa lah lagik mok start?

beanr sik?

bu tup to kitak roang lah.. pemahaman ktk orang.. aku just ngajak ke arah kebaikan.

5 comments:

  1. kmk suka beli nak privated. sebab kmk sik GEMAR simpan brg kedak cd/dvd tok. hahahaha. paling2 pun kamek make dalam sebulan, kakya. "idk & idc" ala ala gia laa. hehe

    ReplyDelete
  2. privated? hehehehehehe.... (berfikir benda pelik2)

    ReplyDelete