Saturday 10 January 2009

Kemajohan Lagi..

Hmm.. Ok..tok berlaku malam tadik sebenar nya...

Kan aku polah dango riya.. sepatut nya sidak exkolik ku...join juak.. 5 orang sidak..
Kawan kawan ku sama kerja lok di deConneXion lok.

Masa BBQ ya.. sorang ya demam, sorang nang susah nak kuar akhir2 tok.. Kakya..sorang tek bapak mertua nya ada di rumah.

So... aku rasa sik nyaman lah... molah dinner sikda sidak.. so hari marek.. sidak pun system ada masalah.. sigek miri down.

So aku offerlah dirik tek (selepas aku balas dendam ngan McD). Aku ofer dirik ku mok tolong sidak troubleshoot main server sidak (jangan poalh gitok.. kelak apa apa hal... terok gik eknak kelak)

So aku agak lah sidak di Office Sacofa Miri.. sambil2 ya ku makan lah McD ku.
then server dah Up.. jam dah pukol 5.. ku pun tanyak.. SeaFood mok?? sidak pun semua setuju.. boleh kata..sidak lom makan lallu.. bos nyuroh nyiap server ya.. complaint datang lebat gik dari Hujan..

So... pergi lah kmk orang tek.. makan siya... Suka lah.. kunyah2 sambil tetak2... gossip apa suma... (aku suka embak orang makan sebab aku sikpuas hati aku sorang jak nait berat badan bah)


Tok Bok Start Bermula... Oleh kerana banyak sidak Nonmuslim n stress oleh presure boss tek..so ada lah sidak nok minum beer. (awal madah..takut orang madah ku minum juak kelak)




Tok bila suma dah datang and ada juak tambah gik sorang geng dari jabatan kesihatan.. makin rancak lah tetak kmk orang.



and tok rupa lekak suma clean out... suma diam kakya.. jadi bodo jap..
sik lah mahal gilak makan sitok.

Kira 6 orang... dalam RM 100 jak. so fair lah asa ku.. sebab Kat Dango marek.. 9 Orang RM 200 giya... so... aku puas ahti.. suma kawan kawan ku ending jadi Bodo.. hahahahaha... gik asa ktk orng.

1 comment:

  1. herrsshh...makan gak ajak kmik org!asa lah ktak t kmk gak mo ktak join dinner

    ReplyDelete