Thursday 1 January 2009

1.1.9

Hepi ngiu yewer...
Nang terok lah cara miak ya nak amdah ngan aku tek.. tang cakap jak cina mun dah sikboleh nak kelakar omputeh.. Shau Re CHi Houuuu.. (ku reka reka jak ya)

Anyway....
Every Year... Selalu nya muka aku akan berada dimana mana.. Hmm.. Tahun lepas.. Ku nyambut 2008 sebaik2 nya rasa ku.. sebab.. its my number.. 8.. ku doa nya berik ku banyak rezeki (makbul.. 3x actualy), Ku janji mok nyara sidak parent ku 100%, bill, belanja & arum bulak mun apa jok melibat kan wang ringgit..aku sikmok sidak ngeluar duit. Mok Duit pencen bapak ku pakey nya enjoy ngan mak ku.( Yeap.. dapat dilaksanakan start bulan 9 ya tek) Kakya.. Ku doa dapat Gerek or Calon Isteri tek. (nyata tok jak gagal)

Anyway... Birthday ku tahun tok (2008).. Bulan Lapan ya tek.. Ku Hadiah Kan diri ku dengan sebuah kereta [cun cun keluar and diambik masa birthday aku] (which is ku rasa aku salah beli.. so ku nak berik ngan bapak ku bulan 8 akan datang)

ermmmm.. apa gik owh.. tah lah...

Celebration...
(ku lupak seney aku celebrate last year) but aku kaki nok jalan lam keta jak lah.. or ke tepi pantey.. or nangga orang main mercun.. (CLubbing? bukan zaman aku gik ya.. macam lah best gilak).
Tahun tok tek.. ku bok perasan.. mun kat Miri.. aku akan kedak berada di medan perang jak, pompampompam jak kerek kanan.. Tapi ku bok perasan.. ahh... sikda meriah tahun tok,,, ku lam hutan and aku dah tidor pukol 10 giya.. wahhhh... just not like me..

Azam...
Azam aku sik lain and sik bukan... ku mok double kan gik income aku.. biar lah tamak.
Azam ku kali tok juak but my parent.. ku mok tambah gik sidak..subsidi minyak kereta. wahseh.. ku mok nangga lok lah..berapa banyak sebulan sidak nguna kereta pakey kelang kelus.
Azam ku gik... mok nurun berat badan ku..(Gagal)
statistic tahun tok tek (2008).. 96kg -> 99kg -> 90kg -> 96kg. banyak masalah eh tahun tok.. sik constant ku.. so ya lah azam baru ku kelak.. displin jaga makan sebab rokok ku dah boleh displin berenti..why not makan..
Tinggi ku 176cm so berat ku emsti atleast 75kg to 78kg.. bok ku jadi jambu balit kedak dolok. by the way... diet? (masakan ibu adalah musuh utama).

HArta BEnda....
KEta dah.. laptop dah... smartphone dah.. so suma nok tahun 2008 tok settle.

SO tahun tok tek..

Second Car (kali tok nang lekat lah)... DSLR (dah order dah)... upgrade 32" ke 42"..
renovate jalan masok ke rumah.. (rumah kedirik ya plan tahun 2010 pun cerita). Gerek or Calon isteri... ku dah malas dah nak carik.. mun ku dah ada second car kelak.. bok sidak ada nak merapat. ku asa ku mok melanggar jak sidak ya for good.

Hmmmmmm... ku wsh tahun tok akan ngembak banyak makna lah ngan aku.walau pun bukan number favaurite ku.. <--salah ejaan..nasib la.

and... wish me luck lah.. for second project in bangladesh kelak.. boring dah aku di mukah tok.

Wish everybody 2009.... style ehh rupa nya.

*tambahan.. ku asa as kedak belanjawan jak... (ehh.. errr..ku plan nak polah saving juak.

5 comments:

  1. hehe..lucu da jakk...masakan ibu adalah musuh utama...hahaha... mee pun boleh menyebabkan berat badan nait..kitak suka gilak makan mee nakk...KURANGKAN.. hoho...gud luck n heppy new year...=)

    ReplyDelete
  2. awok oh.. pasya ada ka mok meri keta ngan bapak sebab salah beli hahaha..

    DSLR model pa mok beli tekkah??? padahlah..

    ReplyDelete
  3. Katie - Yalah displin nok kmk perketat kan.. kurang kan mee sedap.

    Onggon - Nyata ktk lom mentelaah kmk pun blog sepenuh nya.. untuk keterangan lanjut..layari topic (polah sidak rasa mudak) <---promo. :)) hihihi.

    ReplyDelete
  4. lawak. haha. :) good luck dalam pencarian mu itu.

    ReplyDelete
  5. AHH!! ktk pun sama.. Lawak di mata kmk!!! Sikda gik kmk mencari tahun tok eh... MALAS!!! suma sama. :P

    ReplyDelete