Friday 23 January 2009

Lahir Akhirnya...

Aha...
Hai...
saya dengan ini ingin mgucap kan terima kasih kepada sesiapa yang terlibat dalam pembikinan BLog ini...

Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada directory Kuching Bloggers... kerana menemukan kepada saya.. rakan rakan yang indah.. dimana dahulu.. saya blog sorang2 sikda orang yang ambil peduli...

bagi saya.. directori adalah cara yang paling mudah dan berksan untuk menyatu kan rakan rakan bloggers sekalian rupa..

saya masih ingat.... dahulu... sayaa..
terombang ambing di eprjalanan alam maya internet blog ini.. dimana..randomly..saya akan terpelosok..ke blog orang orang spanyol yang tidak paham bahkan tidak mahu tahu.. apa isi yang ingin saya luah kan..

mereka tidak tahupun apa erti "perempan".

namun Directory rerakan lah yang mengembalikan saya ke tempat yang bisa bertutur dalam bahasa sendiri dan memahami dan menghargai apa yang diperkatakan...

Ok... disini..saya ingin mengambil peluang.. untuk menyata kan..ribuan terima aksih..kerana.memberi saya.. a good start di dalam bidang blog ini...

ya.. saya memang ada blog sebelum ini..namun.saya ngerepak kedirik and di dengar oleh orang orang dari spanyol.. venezuela.. marocco.. dan banyak lagi negara negara soccer yang terkemuka..namun mereka semua tidak mengerti..

Kuching Bloggers...



Jasa mu dikenang...

sekarang.. saya dijemput untuk menyertai... directori Miri Bloggers...
Saya rasa honoured untuk memperkembang kan Miri Bloggers sebagai mana berjayanya Kuching Bloggers...

Miri Bloggers

dan saya akan mencari rakan rakan miri yang masih sesat di dalam persada blogging..
yang masih lagi dilayan roang pengguna bahasa yang mereka sendiri tidak tahu.. kesian saya ngan sidak orang tok bah...

Namun... saya tidak akan lupa dengan Kuching bloggers... dan bersala sama lah kita menganggkat martabat pengerepakan kita di pulau borneo ini bersama..

Sekian sahaja Ucapan saya kali ini... wabillahitaufik..walhidayah..wasalamulaikum..
warrahmatullahi.. wabarakathuh....

Yang Benar;
Bangsat Kardiovaskular...

"Cali Cali lah selalu~"

1 comment:

  1. Amat memberangsangkan sungguh kata2 bangsat, sungguh menaikkan semangat crew MiriBloggers agar dpt meramaikan lagi ahli2.... mun ada sejuta org kedak bangsat... wah sudah semestinya juga ahli miribloggers ada sejuta...

    ReplyDelete