Saturday 10 January 2009

Pembalasan Si Perut Buncit

Wahai Onggon!!!!!!

YA!!!!! SAYA SUDAH MEMBALAS DENDAM!!!!

dekat nak duak tahun.. berapa kali aku dah miss musim nya..

and noww.. aku berjaya...
berjaya Memiliki nya...
Menjamah nya...
Menikmati nya!!!!!!

Keenakan nya makin terserlah sebab aku dipolah geram and maok gilak bila nangga cara cara 1 of our blogger (Onggon!!!) melahap nya dengan rakus...

AKHIRNYA!!!!!!!!!!!! Keinginan ya terlangsai... AKU PUAS ONGGON!!!! AKU PUASS!!!!



Walau pun stiker nya engkah lambang ikan (sikda stiker gik kali)... namun.. sikda gik alasan (Dah Habis!!!) aku dengar keluar dari mulut sidak nok kat counter ya..



THis is 1 sweet revenge!!!!!!!! aku dah puassss..... Onggon!!!! Engkau telah membuat nikmat nya berkali ganda.. ko geram kan aku.. Aku dah lepaskan segala geram ya.. HAHAHAHAHAHAHAHA............

4 comments:

  1. Hehehe.. ahernya... tok org ke berapa udah melangsaikan geramnya hehehehe... demam tok pok.. besa mun nangga mesti terlior mok juak..

    tapi tekak i tok loya asa mok muntah.. huhu... teruklah demam kali tok...

    ReplyDelete
  2. KEJAM NYAAA....lapar mek eyhh..... sik mbak kamek skalii...hahhaa...

    **onggon - jngn lupak mkn ubat k..**

    ReplyDelete
  3. NYAMAN UPA!!!!
    uRGhhhhh...
    KATHZ KTA G MCD LAK MAKAN PROSPERITY!!!
    B4 FEB!!!

    ReplyDelete