Saturday 28 March 2009

Selamat Tinggal Sebentar...

Ok... aku akt office IT department ku tok...
Ngemas2 barang kit.. sebelum aku madah good bye ngan office tempat ku beronline and beronline setiap masa..

So.. esok aku dah mula kan post baru ku.. where.. all the time aku akan berada di MV Genesis and di Laut... Boat TZ aku on the way dari singapore.. so duak migngu tok aku akan training lah dolok.. Training pasal kerja di atas boat ngan training supaya sik mabok laut.. haishhhh...

SO.. kemungkinan besar... aku akan sik online lah.. mun di bahgian atas site aku sikkan lah dapat online or make any phonecall.. mun kat low side.. selallu nya line okay kit lah... Anyway...
New Post.. so new thing. but yalah.. hahaha.. sampey sebulan kali aku emnghilang gik..
but project manager tek mok juak aku balit hari bila kapal ku dah sampey kelak..
sebab kali aku perlu lead miak nok nganti aku ya kelak di IT Department...

wuah... i got my own Tz Boat..kakya aku akan dapat my own crew 8 orang.. so.. macam cerita 1 piece dah..

Anyway.....

iPod ku kelak bila sampey akan dikirim ke MV Genesis.. so.. aku plan nak polah review video for suma application nok aku guna.. and apa apa barang lah.. blog tetap blog.. and mun application nok perlu visual aku guna cara ya lah.. so.. mun kat kapal.. internet limited. sik suma boleh guna.. so.. atleast bila balit darat. ada juak ekrja aku kelak.. uploading..

orang lain 6 minggu di laut dah asa nak gila.. kakya cuti..
aku tok?? 8 minggu dah di darat.. kakya sambong gik di laut..
tapi sikpa lah.. pakey nyenang ati ku.. salaray nya makin hensem (walau pun aku sik gilak kinek tok) so okay lah... makin banyak benjamin franklin Abraham Lincoln lepak lam wallet ku kelak.. (ada koreksi siya tek)

Anyway... plan changes tanpa diduga... so aku rasa berat ati nak apdah ngan semua geng geng aku pasal cancelation pesta kaul terbesar tahun tok ya... im really sorry..
janji ku balit kelak..kita Yik Hak Hai gik.... Yeaaaa!!!

anyway... tok link pakey ku simpan video kelak.. setahun dah benda tok.. aku mok maximize penggunaaan nya.

Video Vault and aku ada juak engkah link nya kat sebelah kanan tok.

Anyway... sambil2 ku bukak tek youtue ku.. ku jumpa balit video tok..
suka ku nengar pompuan tok lagu embak lagu tok... dimula kan dengan AF riya.. yalah ku carik kat YouTube.. yalah apndey jumpa tok indah. Enjoy the Video then




Ok Lah singan tok jak lah... ada masa kelak kita berloyar gik... berblog gik.. Wish me the best with my new post, and.. doa jak rezeki ku makin melimpah ruah..

(wuahh.. plan nak nyambut 7/4/2009 kat miri tek... pandey nyambut kat laut indah)
anyway... pembelian iPod ya.. ngan semua application nya.. ku rasa.. satu keputusan yang sik disengajakan and betol and tepat pada masa nya... aku bersyukur...

sapa sapa mok sponser Apple in-ear phone ya... padah jak kay... best owhh.. first earphone ada dual driver dalam sigek earbud.. hehehe..

Ok.. selamat tinggal suma.. harap ada cerita best kat Laut nun nok boleh ku share..

-Over n Out-

4 comments:

  1. benjamin franklin kah abraham lincoln?

    ReplyDelete
  2. yalah diconfuse ku dari tadik.. haahaha.. ok.. mok ku ubah kah sik?

    ReplyDelete
  3. aku nya ipod setting : ipod touch 2G + capsule rebel (from switch easy) + beg golla biasa.

    kalau ko nak amik casing aku rekemen switcheasy punya.. yg paling latest capsule serpent, cun woo dafi..

    so far aku sejak aku bli mmg puas hati la.. haha

    *post from iftitah's ipod

    ReplyDelete