Sunday 15 March 2009

Dream Wedding...

(idea time sikda internet)

Dream Wedding...

Bak semua nok dimaok orang nak...
bapak aku call tek... asal nya pergi pengilan kawen.. nya akan call aku.
ku siktauk... nak nyakit ati aku kah, nak signal2 aku kah.. so far.. for the time being lah.. aku sikmok lok lah... cukup lah target ku tahun lepas ya dah due. kelak mun ada kelak asa nya or calon nya.. ku polah lah..sikperlu signal2.

anyway.... walau pun rasa ya sikmok.. ku ada juak kedak manusia lain.. ada dream wedding..

haaaaa.... kedak orang lain nak, kebanyakan..mun kita dengar lah.. wedding dream pompuan nok dikenal, sidak mok polah di tempat ya.. romantik.. kakya ada nok mok suma sedara mara datang and kueh nya ada cute animal lah.. kakya mok pelamin sidak ada bunga ross lah.. kakya mok guna macam macam baju nok kacak kacak laa.. and the list go on.

so.. tok tek aku mok share aku pun wedding dream.

Bak kata orang tek nak... Raja Sehari... so aku mok.. wedding aku tek.. bertema kan Raja SeHari yang benar2.... kedak roang..mok tema purple lah..pink lah.. aku tek..
aku mok tema nya nang purely Raja sehari..

Ok... first.. bila aku masok ke istana kah..or dewan kah..or hall kah.. ku mok dihias kedak istana... baju suma mesti kedak datang ke adat isiadat istana..
kira time aku masok tek nak.. suma orang nok dilalu ku.. suma sembah junjung diraja ngan aku.. kakya sidak lain nok kat belakang2 ya.. bila aku bukan depan sidak..sidak mesti angkat tangan ngan semangat sambil melaung kan "DAULAT TUANKU!!!"

Ok...second.. dari pengalaman nak.. selalu amcam..ada jak orang bila time perkahwinan kita..gossip.. pengantin kurang tok lah.. anngga rupa baju sidak lah apa suma nak?
So... aku raja tek... aku kat pelamin ngan permaisuri aku...
so.. dalam aku merati rakyat2 ku anngga aku kawen tek... so.. ada lah contoh nya..sigek meja tek.. sigek geng tok... perati aku ngan permaisuri aku, bisit bisit.. kakya macam nahan tetak. ok.. aku just nak madah lah.. tok eprkahwinan aku..ari aku.. so.. aku nak nahan rasa rendah dirik akt pelamin ya?? kakya sidak tek..dah diberik makan..polah aku rasa giya and sidak pikey sidak boleh lepas??
HAHAHAHAHAHAHA..... ak raja time ya... so... dengan sik mustahil nya.. aku ada hired dalam 8 orang bonzer.
so.. polah jak perangey nok boleh polah intergrity aku tergugat.. aku akan tunggah bonzer ya.. or lebih dikenali sebagai hulubalang.. heret sidak ya keluar majlis.. so.. we are even.. kira bagus dah aku herret ajak ya.. aku rasa terhina..so.. sama smaa la..ku raja bah time ya.
Haaaaa... mesti time tok..orang akan apdah..sikmok eh pergi... bahya... NO WAY!!!
dalam surat jemputan aku... aku dah ada tulis kat dibah..

"Barang sesiapa yang tidak hadir atau tidak menghantar wakil.. maka... yang maha mulia seri paduka baginda akan mengambil tindakan"

haaaa.. so... sidak Tonto tonto suma dah standby... ilek jak kitak roang dirumah anngga melodi..sikmok datang ke majlis aku... kakya ktk roang merasa azab nya.. hahahaha..

apa gik owhhh... yajak lah ku rasa... my dream wedding.

-Selesai-

4 comments:

  1. kah3... berangan kuat alu jak... plg lucu part kad jemputan haha...

    ReplyDelete
  2. ampey juak gya gilakkk..mati lah mun mek orag jaoh tok sikpat mok dtg...hihihi...

    ReplyDelete
  3. hak2.. ampun tuanku, patik teramat ingin hadir atau dgn tanpa malu ingin menjemput diri ke majlis raja benar2 sehari tuanku, ampun tuanku...:D

    ReplyDelete
  4. hahahaha... tunggu lah.. mun ada jodoh. hahaha.. cuba lah jodoh kepong kmk di hutan tok... kmk yakin.. jodoh sikkan berjaya.. saya boleh bet!!! marii marii..come n get me... (yerr.. berguro dengan institusi perjodohan)..... crap~

    ReplyDelete