Friday 20 March 2009

DeMuMMy

K.. Just nak madah ku demam..
Kali terok gilak kerja kali..
tah.. semenjak ada PM Russia nok suma orang sik suka ya.
Aku kerja kedak Isnin to Ahad.. mun dolok 6am to 5pm.
Now seem kedak ku kejra 6am to 11pm setiap hari.. gila..
tok dah demam.. ku lam bilit jak..

ku sik tauk maybe sik cukup rest..

or maybe sapaan/teguran oleh 11 years long lost WoW Factor Dude ku kali.
lamak ku mikey... sapa tok kah.. last last dah kazen ku dedeq mention bout 1 name of nya pun geng..
terus ku ingat..*PLING!!!*

fakta sejarah:
[1997 - 1998 seney2 jak pergi.. semua kmk orang ada.. lot of group but lepak kat sigek place sama sama and "nya" adalah sorang member dari sigek group tok, nok aku just mampu senyum and sik bertegor.. but member2 lain nya ku nang rapat lallu dolok.]

tok after bout 11 tahun... nya wujud kembali... now nya back up north.. perggh...
Wow Factor dipergandakan..

mula ngan nya tegor kerana fimiliar... ku pun blur jak lah sebab nya dah far more diffrent, nasib ku sik ngitok sampey seminggu.. mun sik koma ku..
Yalah kali San nyawa ku... 2 bulan lebih lam utan kenak tegor oleh long lost member..

anyway... happy lah contact balit.. June nya balit miri bercuti.. or maybe ku balit May ku lepak ngan nya lah di Bruney.. KHAMCHENG.... UNITE!!!!!!!

(or mun benar lah project ku abis may, jumpa lah di miri bulan June)

ANyway.....

Aku Demam and aku rasa mok pengsan jak... hisap rokok pun sik nyaman sebab ku sorethroat.

Ahhhh rindu ku zaman zaman habis form 5 lok...


(INI ADALAH POST SAYA YANG KE-100)

No comments:

Post a Comment