Thursday 26 March 2009

Kesabaranku Di Uji....

Aok....
Ku ngakuk anng dari kecik ku akan siksabar (cara bagus) dengan abrang nok aku minat.
Ku ngakuk masa kecik.. ku mok gilak gilak beli mainan masa kuar ngan parent ku..kakya dah dibeli..aku polah2 perengay mok balit cepat2..
Sellalu orang tua ku manas oleh aku..
Then..dah besar kurang kit..tapi aku mok barang ya cepat...
Kedak masa zaman PS2 lok.. ku meli kat Sungey Wang KL.. kakya. kawan ku jadi tension ku dalam keta melok kotak ya senyum sorang...

Tapi aku sikda bisin lah mok balit kinek2.. just.. everything nok dipolah ku time ya.akan sik focus.. kedak akwan ku ngajak makan lok.. aku akan sik focus.. otak ku ngelamun.. sidak akan rasa tension sebab bila ditanyak aku nang khayal nangga awang awangan.. best eh perasaan ya....

Tok tek... kesabaran ku diuji lagik..
Marek... Ku Mok cepat2 ngorder... tok tek...
Ahhh.. gerek baru ku.... dah lah malam tadik kedak biasa..aku akan termimpi2.. kakya lom apa apa kedak apa jak ku meli barang2 untuk nya. Lom gik nya datang.. (kira ak nak sedia payung sebelum Hujan lah tek.. Just In Case Manner)

Pagi tadik status nya gitok:

Ku try lah nyenang ati ku... sidak nak polah engraved ya kali.. kali banyak que kali.. tapi aku anng happy gila babi.. imagine.. anngga youtube nya indah.. wahh...
kenak ku sik jumpa nya dari dolok... mungkin aku terlallu ego berpegang pada pegangan aku dolok.. "Im Not a MP3 guy".. nyata kinek tok aku nanngnengar laguuu jak kerja.. Sian BB ku paksa molah kerja nok bukan sepatut nya polah selalu.

Kakya... lekak internet ada masalah tek.. and lekak ku balit dari jetty (which is masa dalam eprjalanan ya aku imagine macam ney kah status ya).. macam tok lah status nya tekkk... :


unya lah suk aku ada progress... rasa macam happy lalu lallu lah..macam tah apa apa jak ahppy ku tek.. kakya berubah duka...

ada gik suara suara sik puas hati kuar dari hati aku.. "kenak sik kirim jak terus tek??"

So.. if lah esok nya ngirim.. maybe ya lah.. sabtu confirm sik beralan sidak postage ya.. mostlikely... nya akan sampey ke Bintulu Office on Tuesday...
Ya sigek cerita gik..

Mun nya sampey pagi.. and mun ada orang mok ke crew... maybe nya akan sampey pukol 3 di basecamp...

But if nya datang tengah hari..where keta dari bintulu ngantar crew berangkat pukol 9 pagi.. mostlikely akan tunggu sehari gik lah...

Mun.. the next day sikda orang mok dihantar?? Arghhhhhh.. sik dapat ku nerimak semua "worst scenario cases" ya... auchh auchhh auchhh.....

and yes... 10.37pm, ku bk dpt mail tok.. saba jak laaaaaaa...



Appriciate kesabaran aku konon...

Anyway.. saba jak lah.. seriously sikapt polah apa apa... fuct.

-TaMMaT-

2 comments:

  1. aiee...tedahhh....sabarrrr..mbak ilek..ada hikmah suma ya... :D

    ReplyDelete