Thursday 26 March 2009

Penantian Satu Penyiksaan....

Beeerrrghhhhhh......
Untuk Tahun keduak nyaa... Aku Berada didalam SHSC... Mun mok tauk apa ya.. tanyak PhotographerTerlampau.. Hehehehe... Nya president.

So... macam last year.. aku hadiahkan dirik aku sesuatu.. kira ku ank madah.. ngan aku empun tek. aku sayang ngan aku lah...

Aidel : Happy 2nd Aniversary~
Khardafi : Hehehe... ko juak.
Aidel : So... kerana kita berjaya bersama lagik tahun tok.. so.. aku hadiah kan ko somthing...
Khardafi : hehehe.. kita berjaya lagi.. Happy Aniversary Dude..
Aidel : Yeap....

Kira macam ya lah tek.. cara aku thanks and congratulate dirik aku pun atas kejayaan tok..

Ok last year.. ada present nya.. so tahun tok tek.. ive done it again..
Ku Engrave kat body hadiah ya.. Nama Orang nok selallu bersama aku.. Khardafi Onn.
kakya dibah nama nya.. tarikh 2nd Anny ya tekkk... yerrrrrr... and aku bebeanr sik sabarrr!!!!!!

Sampey termimpi2.... Kakya lom apa apa gik aku dah shopping barang kat itunes banyak2.. sampey sidak Credit Card call takut orang curi card aku. hahahhaa. Tetiba active bukan bukan jak purchase sidak padah.. sorry dude.. asak bah.. bosan ku dalam hutan tok.. ya ku sakai kit..

Anyway.. aku seriously sik sabarrrrrr...... belom dikirim gik.. perrghh..


peringatan : Bagi sesiapa nok sik tauk bahawa Aidel & Khardafi ya ada lah duak duak nama aku.. aku mintak maaf mun masa ktk roang baca tek ktk orang rasa kedak ada unsur unsur Ghey... sebab time ku nulis dialog ya tek pun.. aku imagine kedak.. yuck..
anyway.. tahlah..

Sayang Ngan Dirik Empun sik dikira Ghey nak?? hahahaa.

2 comments:

  1. ok lah yaa...kitak ada kembar kah??kembar tiga nakk?? yerrr...ahaks!

    ReplyDelete
  2. Shhhhhh.... boh nyerin gilak...

    ReplyDelete