Saturday 5 September 2009

Hmmmm... Ramey2 Gik....

Hmmm... tok kali Ke-Empat gik whole family bergumpol... Bukak posa sama gik..
Ehhh???

Yalah... Aku, Anak Buah ku 3 orang... Mak and Bapak... Kakak Duak and Abang Ipar duak.
Bulan tok ku rasa meriah kit... sebab last year.. Aku sik puasa bersama family..
and sebulan lekak raya bok aku balit. So Tahun tok.. aku dapat the best time bersama keluarga bukak posa... and aku rasa aku dapat raya tahun tok... last year.. polah jak baju raya awal2. tapi sik diguna lallu.. so tahun tok aku ada extra sigek hahahahaha..

SO...... Ari tok tek... Bukak posa dipolah kat rumah kmk orang gik... Kakak ku suma dah datang gossip sambil masak2... Aku seperti basia depan laptop tok lah... abang ipar ku dah ada dah suma..

So.. tunggu jak lah masa... setengah jam jak gik ya..

Ok... Selamat BErbuka Puasa Kepada Semua...

No comments:

Post a Comment