Friday 18 September 2009

Grand Theft Auto

Haaa.. ngeanng main game ya dolok...

Untuk Tatapan Roy,Maxwell,Steve, And Pompuan nok kiut main facebook ya tek nok ku sik tauk nama.

Ktk Orang padah Aku sikdapat Lari bila KEreta Polis Cawangan JEnayah block kereta aku.

Aku pun dah lost tek...sebab sik cukup tido....

Tapi ngan Daya Kecerdasan Otak Miss Wong mikey tek untok aku...

Hahahahahahha..... kecek kecek sikit... Aku berjaaya meloloskan dirik dari di block kereta polis ya tek... nyesal sik ambik gambar... tapi boleh tanyak Miss Wong lah.. nanggg sikitttttttttttt jak gik... mok crashh booomm bannngg~

hanya dengan otak yang cerdas dan gabungan permanduan yang cekal jak boleh sampey ketahap escape giya bah.. tengah hari panas gik ya.

Ku rasa..mesti ktk orang kagum macam ney aku boleh lepas keta polis ya nak? hahaha
And ku yakin tek lah.. sikda mesti ngarap aku nyerah dirik... mesti sidak lost bila nangga aku dah lolos... aih??? how in hell~
Anyway.. sidak slelalu pakey motosikal... pepandey jak sidak guna kereta PDRM dah kinek tok..

Anyway.. aku kat rumah dah tok... terima kasih Miss Wong. ko nang penjahat.

(sebab blur... sik terambik ku gambar..sik terfikir tek)
(Mun Polis guna Evo tek block... nyerah dirik ku tek.. sik ku ngelek)

No comments:

Post a Comment