Tuesday 1 September 2009

Cerita Masa Birthday ku Riya..

Hah.. lamak dah cita tok.. amsa 12 August riya.. tapi day after ya aku demam bah..
Yalah sakit ya..


Oleh Kerana Abang ipar ku Zack birthday sama ngan aku.. sma hari.. so nya ngembak aku ngan kakak ku makan kat Sushi King... Ari nok aku jumpa ngan Jess secara in person.. yikessss... rasa nak demam terus aku... hehehehe. So makan punya makan.. sik termaosk nok order ala-carte.. tok lah pinggan nok dari aku jak... Lahapp~ Lekak ya terus kmk orang kat luar.. makan aiscream Durian.. Sedappp...


Habis jak semua.. aku rasa macam sik nyaman dah rasa badan ku.. maybe Jess? Maybee Makan Lahap gilak? or Maybe Aiscream..
So.. sidak yus suroh aku datang gik ke Seaorse.. mesti datang... so aku pun datang.. so kmk orang ara double celebration.. sebab birthday aku 12hb and LadyAnne 13.. so..dipolah sekali.. sambil main Big2.. thanks ehh semua.. Yus, Apen, Pejal, Sue.
lekak ya balit rumah terus ku confirm Demam terok...


And.. this celebration.. dipolah 3 hari elkak ya.. kat rumah kakak ku..sebab aku tek nyaga rumah ya.. demam ku.. siang demam.. petang sihat.. macma ya jak slallu.. so Cik Sara tek ngan Kakak nya nempah lah Cupcakes tok... pakey nya embak ke rumah kakak ku.

So... Kat cupcake ya ada.. hmm..

1)Donut~ Sebab oleh cerita donut ya tek.. ku suka.
2)Ikan.. sebab aku abruk kalak start suka makan makanan jepun.
3)XOXOXO ya tek.. paham lah maksud nya kedirik
4)Playboy Bunny.... aku sikdapat nak padah apa maksud nya.
5)Mic - sebab kmk roang addict kuar Koke...
6)Mitsu - Auchhhh...
7)PS3 - Hahaha..ya nok dimain time ya
8)Bra and panties.. benda nok aku rasa mok bukak jak mun ada pada badan seseorang.. hahahhaa...

Kakya... walau pun "nama" nya fail.. salah sikit.. but.. aku happy lah.. sigek cupcakes di lekat kat dahi aku.. terimak kasih pada cik Sara lah...



Anyway.. Sara, Dewi, Fakhrain & "Man".... Tahnks Ahhhhh... Best Tahun tok ku.. ada suma orang. Walaupun ku demam.

No comments:

Post a Comment