Monday 31 May 2010

Bukan Angkat Bakol Sendiri~

Aku Lamak2 di KL lok.. aku nang penggemar BK. Especialy Swiss Mushroom..

Yalah first keluaran burger ku dolok.. ada mushroom dalam...

So.. aku riya.. nyimpan burger ku bersejok.. then... bila makan...dalam ngantok2.. ya aku terkejut...
nang gelak2 rasa BK bah... aku sik berani lah.. nak madah ngan orang.. kelak orang apdah aku muji dirik..
so tok dah ada dah orang padah kat FB.. so dapat lah ku nak apdah ngan orang... especially penggemar Burger King...


ada gik beberapa orang madah tapi dari mulut jak... so sikdapat nak engkah sitok lah...

anyway.... yalah sebab aku pun first keluaran lok ada mushroom.. i love BK Swiss Mushroom Burger..

-adakah resipi kmk orang sama?? hehehehe..

Anyway.. bagi miak nok bok bok nak angkat bujang.. nok bok up up ya ehh...
dimakhlum kan... bahwasanya.. dolok.. parkson Miri ada Burger King... tapi time ya minda orang kita time ya gik KFC and Pizza Hut jak... 

See KK.. ada BK baaaahhh!!!!!!! Jeles saya...

No comments:

Post a Comment