Wednesday 17 December 2008

Aries

BErrghh.....
Ku suka pompuan Aries... suma pompuan Aries best.. khas untuk Leo.. wahseh.. ada pun benatang lain dapat.. tapi sikkan sebest bila sidak ngan Leo sama sama... hahaha.
anyway...
cerita pasal Aries... kawan ku ada lah merik aku sigek gambar tok.... bagi aku kiut bah... seriously aku tetak nangga.. bukan apa.. sigek sidak polah pasal Sheep ya.. sigek gik.. impressi pusak ya.. terenah nya dipolah giya.. suroh orang ambik gamabr beans nya..as if nya kedak.. udah kah?? udah kah?? hahaha.
suka ku gambar ya.



Sapa Lah dapat idea tok.buak jak ari oleh aku riya... pikey jak.. tok mesti..pusak nya santai santai ilek ilek... kakya nya nok dudok kat tepi tek ternangga pusak ya pun "beans".. then.. nok part nya dapat imagine susunan beans ya as sikok Sheep ya.. nok ya.. aku siktauk..seriously, how in hell orang molah kerja macam tok ada creativity mok molah Sheep lam palak sidak.. sigh~

anyway.. kawan ku ambik dari http://failblog.org

No comments:

Post a Comment