Friday 8 May 2009

Tiba, Cabut & Pulang....

Day 113...
Haaa.... sepatut nya. ikut planning.. satellite sidak Time.com ya di dismantle esok..
but.. tok tek.. Boss sidak call aku.. madah..dapat sik mun sidak cabut ari tok mengenang kan contractr sidak berada berdekatan ngan tempat kmk orang..
SO.. aku pun padah proceed jak.. so.. mostlkely esok.. aku nak ke bintulu terus. Hahahaha....
Lamak sik merosak akhlak ku ehh...

Aku sebenar nya nak bercerita panjang lebar tek.. pasal.. aku kautan boring gilak..
aku dah hampir berjaya mencapai 100% achivement dalam menyempurnakan semua ALbum Artwork dalam iPod ku... kira suma lagu ku kinek tok ada artwork dah lah..

Lagu omputeh senang kit carik.. embat jak guna wikipedia.. lagu asia tok susah kit.. paksa guna yahoo carik imej nya... dah lah nama group band kinek tok pelik2.. engkah ku kertas.. benda lain kuar... engkah ku Drive.. lain juak kuar.. engkah ku kotak.. lagik lah lain kuar.. gik gik lah ku engkah sixth sense... duiii...
so far.. banyak lah ku dapat polah.. anng boring lah..
ku dok diam berjam2.. ngator nama album.. font.. lyric semua lagu ku.. susun sidak bagus2.. haishh... nang boring lah..

so.. pastok sidak clearout barang internet kmk roang..so mostlikely ku sikda internet lah malam tok.. sampey ku balit miri kelak..
kakya.. phone ku pun..sik tauk gik aku kenak sikapt jadi modem..
hmmm...
so.. malam tok ku main game jak lah sorang2 lam bilit... and harap mun dah clear tok.. ku nak request balit esok.. ke bintulu.. kakya terus ke miri.

haishh... bah.. balit miri kelak sambong gik.. ada benda ku ank cerita kan sebenar nya... bah bah..
akhirnya selesai juak ekrja ku sitok.. yooshhhhhhhhhhh!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment