Sunday 30 August 2009

Utara & Selatan & MERDEKA!!!!!

Wuah.. Bok Balit...
Best.. Masok gik racun tek suroh abang ipar ku beli PS3 pakey TV sidak.. hehehehe..

Anyway.....

Dah Time Merdeka Tok...

MERDEKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aku malas nak cerita pasal merdeka.. sebab nok ditauk roang kinek tok.. ngibar bendera jak..

Ok..

Oleh kerana esok cuti...

Aku dah plan nak Pergi Utara Miri sikit... nak ke Brunei esok pagi...

8 pagi... Aku, Faizal(Huio), Yus & Anne.
Ada lah agenda kmk orang...

then.... hari Selasa tok... Ku Ke Selatan Miri...
Ke Bintulu... ya ku pergi sorang lah..
Ada Agenda juak... nak nyerah dirik and dalam masa yang sama aku nak jual mahal.
Sidak ESI Lab mejal nak suroh aku turun interview sidak.. dah ku reject riya.. sidak berik gik bila bila ku dapat..
so.. ku pergi lah selasa kelak.
dalam masa ya.. kerana kat bintulu.. aku mok demand Rumah tempat ku tinggal..
Mun sikda.. so ku sik terimak lah.. kat siya tek Post sidak maok is Safety Officer & IT Engineer.

And semesti nya aku ditunggah untuk pergi for IT Engineer lah. So.. harap sidak mok lah berik rumah.. sik juak ngaco Gaji kelak nak bersewa2 gik..

dah dah... kita MERDEKA lok... MERDEKA!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment