Saturday 13 February 2010

Heavy Rain (Origami Killer) - Pendapat Aku...


Sik lamak gik 23/2/2010 game bernama Heay Rain Origami Killer tok... akan Berada di pasaran dunia.
Game tok antara game nok ditunggu2 oleh pengguna PS3 sebab seperti Killzone 2.. sidak fully utilize cell processor consle PS3.. nok mostlikely.. bila sidak guna.. sidak XBox360 terus sikdapat lawan..
So as nya exclusive game.. hanya PS3 jak lah dapat polah... and yet.. game tok memberi genre baru dalam dunia main game console tok..

game nya kedak kita nok control flow movie ya bah..  aku dah download demo nya.. and yes.. grafic nya.. bila PS3 ekclusive game.. lom ada processor dapat polah gambar sekacak ya masa gameplay.

but yet... game gitok just mainly storyline;.. so boleh dimain berkali kali untuk tauk ending nya nok open ngikut kita pun tindakan...

anyway... no multiplatyer game.. obviously lah available untuk game gitok..

so.. ikut nafsu.. aku maok beli..but  yalah.. kelak macam fallout.. 2 weeks dah ahbsi jalan cerita.. then... terus disimpan.. aku bukan jenis mok mula kan game kali keduak apa suma... so.. ultiplayer game jak di target aku.. untuk molah RM200 keatas untuk ahrga game ku worthwhile.

No comments:

Post a Comment