Tuesday 27 December 2016

Sekembali nya Wahai Seorang Ultra

Ahaaaaa......
Selesai dah ku neroka kehidupan seorang pelari tok..
seem like aku dah jaoh dah jalan since last post aku..
so banyak benda aku try teroka apa suma.. sampey ke tahap tok..
so... ada beberapa igek event besar ku.. ok aku akan repost sitok kelak.. mostly nok event besar nok achievement dalam hidup ku la.

and dari setiap event ya.. aku ada polah lah karangan nok tah... tahap movie hisdustan punya panjang.. and seerti biasa juak.. car aku bercirita ya pun dari dolk.. pusin sitok pusing siya kakya tukar topik.. lari topik apa suma.. kakya sik juak balit2 ngan cerita asal ( nok nyebab nya makin panjang)... dalam bahasa sarawak.. so ada lah kawan kawan nok suka maca tek.. (kata sidak lah).. suggest aku polah blog... sampey ada nok mintak kawan sidak lain translate sebab cdak tauk ak tok merapu tahap.. master.. so.. Mulai 2017..  mun ada event besar kah apa... or idalogy or even theory nok dah wujud tapi aku rasa aku tek nemu theory ya.. sebab aku sik tauk dah wujud (atlesat aku kata ya theory sebab aku terfikir ya sebab dari engalaman aa nok u polah nak?) aku akan post kat sitok...

so.. ya jak lah lok apa aku nak padah... seperti format cerita aku lamak lamak tok.. say... aku akan post lah apa nok otak aku pikey..mostly asal saklogy minda manusia (walau pun aku bukan pakar saikologi. tai aku terer saiko orang... say... ermmm.... aku akan post lah.. based on pemahaman aku.. mun salah.. salah lah... ko rasa ko betol.. ko olah lah post kedirik pikey pasal saiko ko kedirik... so siya jak lah...

So... 2017.. kita blogging balit kay... so masa tok aku akan blog nok ada kenak mengenak ngan journey aku dari zaman mereput lok... dari 50meter dah semput gila babi.. sampey tahap aku dapat lari 50km.. ada lah semput tapi 50km ya babe.. dolok.. ku dengar jak 5km dah macam wow... but now aku dah main 50km dah.. hahaha.. bah bah... panjang gik kelak keluar topik.. sekian...
wabillahitaufikwalhidayah..wassalamualaikumwarrahmatullahiwabarakatuh.

No comments:

Post a Comment