Saturday 28 January 2012

SIkda Planning

Ok..sekali lagik.. aku nguna benda lamak untuk dihidukan balit.. sama amcam KFCK ku dolok... ya sebenar nya nama nok diguna ku pakey aku pun Twitter as if aku kenja and suka masak and aku tok gemok... now dah diguna as aku pun KEdey pun nama.. and..thank god semua ya berhasill...

now aku terkial kial mok nguna nama pakey aku pun channel baru dalam youtube ya.. sebab aku sikmok nya campor kedey aku pun.. and nok ya lah molah ku penin.. abnyak nama nok first pilih mesti dah terlambat dah,

contohnya...

Channel nok pakey ekdey ku ya... paksa guna nama nya delarafi.. sikapt nak polah kinkyfatchef dah.. haishhh... kakya nok abru..tah lah.. tuakr tuakr tukar..malas lah aku nak polah baru as nya dah ada fan juak.. susah... gik lah raong kita serawak tok sikda fully bz gilak ngan youtube.. just pakey anngga vid jak...

so kinek tok.. ku polah sigek untuk vlogging aku... link juak kat sitok.. ngan nama nya dah tuakr ku tok tek..as Psycosidealogika juak..tapi video edition...

kkaya nok KFCK ku pakey nok lamak lah....

so aku akan fully utilize lah... MacBookPro tok untuk aku molah great video.. banyak vlogger dapat polah vid sidak menarik sebab ya lah... aku pernah lok molah guna Window maker...yalah.paksa terkial kial..tapi hasil masih juak sikkan sebagus ney....

sofar..banyak2 vid ku kebelakanga tok testing jak.. but akat aku pun channel kat KFCK ya.. dah banyak dah video menu apa suma....


bah.. pukol 6 dah tok..ngerepak mem ku sebelah tok... aku sik tidor2 gik.. eklak nya bangun aku tidor kata nya..boring nya. sikda geng... kali aku terus sik tidor kali... tah lah... sofar... apa nok aku vlog kan kelak..akan ku blog kan juak lah mun aada masa..hopefully ada... gik pun sabtu ahad jak lah aku blogging..s ebab aku attent kelas untuk Final Cut Pro X, Motion 5, ngan After Effect,...

bah..so longg.. hahaha.. apa kah solong...

No comments:

Post a Comment