Thursday 27 May 2010

My Point Is....

Yalah... Strategy aku lain... tapi yalah.. orang sik nangga kuar masok account kita giney...
we r still young...

mok ku terang kan point ya kelak.. orang padah aku brag...
actualy... ku just nak ngubah culture... and yakin ngan strategy aku berhasil...

thank god.. ada customer nok business minded dapat nerang kan nya untuk aku..
sebab mun aku nerang.. orang kelak padah aku sikmok terimak advice...



yalah lain orang lain cara.. gik pun business tok pakey ku nyara dirik ku n family..
so.. bukan sikmok sprint.. kelak tersungkur.. sikda orang pun perduli bah..

orang suka melaga laga kan... jadi... dalam dunia perniagaan tok.. just keep it steady.. sebab nya long term..
so.. bit by bit.. evaluate market apa suma.. nangga giney rentak nya...

bak pesan sorang usahawan nok berjaya kat miri tok...
Boh duli khabar angin kah apa... orang anng suka melaga laga.. rileks jak.. hadapi dengan senyuman..
biar lah apa orang nak kata... janji anak bini, mak bapak kita sik kebuluran kerana kita bertindak melulu..

plan benar2... ada nait turun nya.. dari siya kita evaluate... insyallah business tok sampey ke anak cucuk ku.. Amin...

No comments:

Post a Comment