Friday 17 July 2009

Jaohdah Beza Nya....

Hmmmm.....
Tok dah nak masok hari ke berapa dah tok... Migrain jak jak jak kerja aku.
PErlu kah aku tulis dalam bahagian occupation or career aku as Tukang Migrain.
As effect juak mun kenak migrain nok terok.. seluruh muscle badan akan terlibat sama.
Makan minum suma control dah ngelak migrain tok.. chek punya chek punya chek punya chek.. rupa rupa nya bukan oleh makanan duhal.
Oleh Masalah besau nok aku hadapi...

CUkuplah Masalah Besau ya di ketahui wujud masa tok.. detail nya hanya 4 orang jak yang tahu..

biarlah nya begitu...

TIap pagi ku sakit palak..sebab tiap kali sebelum tidor aku akan terfikir tentang maslah besau tok..

exactly sama kedak zaman ku putus chenta dahulu kala... dekat nak 3 bulan ku sikapt tidor sebab utak dah mala fikir. so sampey sedar2 dah tertido.... cara sik bagus unutk diet... bingong bingong gilak.. kurus ku oleh masalah ya.

so tok.. haiyaaaa.... penyakit bingong sikapt tidor tok n bingong sampey tertidor2 ya dah mula gik... rsult.. bangun pagi akan migrain lah nya...

so... psoreasis ku nok dah bait duak bulan lebih tok tek.. dah mula dah datang nyengok nyegok...

ang antara sebab ku nulis blog tok juak... adalah kernaaa... perbedaan panggilan tepon ku kinek tok...

mun selallu.. orng call aku mintak tolong kah apa.. or suk pun.. panggilan dpt duit..
ada call ada kantau..

KInek tok tek.. asal call jak.. mesti duit kuar...

awal pagi tok tek.. bok jak aku dpt merasa selesa tido kat rumah tok... prooott prooottt.. bunyi tepon rumah...
angkat ku...

Orang : Hello... Ada Abang Aidey... (kata cina ya)
Aku : Haa.. Cakap...
Orang : Sudah Siap lu punya ******.
Aku : Good
Orang : bla bla bla bla bla bla...

Punya panjang nya pun bla bla bla... aku dah sik nyaman ati dah.. and last last.. benar juak padah aku.

Orang : Semua RM180.. you datang sini bayar n ambil lorr..
Aku : Hmmmmm.. okay.

letak ku tepon terus... sambong ku tidor n Migran ku start gik denyut denyut kegembiraan.

Aku tekup muka ku ngan bantal nekan nekan palak ku sebab sakit gilak gilak..
Tiap ari makan pill migrain ya.. dah lah Liver ku ada masalah tok.

Next 2 week... chek gik darah kelak.. conform Hati ku makin menjadi2 inflamation nya kelak.. Duit lagik kelak... Pill tok lah Pill ya lah kelak gik pakey cool down Liver ku tok... Haishhhhh....

*post tok ditulis dalam keadaan migrain yang sakit amat sangat.. so baca lah dalam keadaan Migrain...

2 comments:

  1. dah migrain ya boh lah gago juak nulis entry owhh..

    jangan skip makan ubat..jangan ngadap pc slalu gilakk..jangan kah tepon tepi palak time tido...

    ReplyDelete
  2. Pil paksa skip selallu... Liver kmk masih lom dapat nerimak any pill seumpama ya...

    ReplyDelete