Tuesday 5 May 2009

Selamat Pengantin Baru.....

Yeap...
Ku lekak ngantar ke Airport, last of my navigator fren balit...
So.. tinggal lah aku.. Navigator terakhir nok stay kat balingian tok..till habis demob.

Sampey2 jak ku di bilit ku... panas and sikda angin... then...
Tah.. out of dari seney2... kawan ku dari kch msg aku...
nanyak aku bila gik nak kawen....

sah sah nama nya irwan... aku jawap.. "aih...sejak bila ku madah nak kawin jib?"
nya pun heran... pahal ku nunggah nya najib..

then terus nya padah.. hahh... Najib dah kawen dah... so aku pun terkejut lah..sikda orang apdah ngan aku..

so.. chek chek ku tek.. call ku best fren "bini" nya... sahh.. najib dah kawenn...
Alhamdulilah ngan gerek nya... So.. beanr2 lah najib ya... aku sikmok nya main2 jak..
so far.. bagus lah.. ku anngga pun lamak2 tok.. Najib ya nang bagus lah... just yalah.. somtime bila kita marah or sik suka.. nok bagus pun boleh jadi jaik bah dimata kita...
so.. 2 years dah berlallu.. and sidak kawen... and confirmation..suma tek.. so...

Ku nak Wish lah...

Kepada pasangan Najib Razak & Faizalynda binti Saiful Abdul Malik...
Selamat di ijab kabul kan pada 2nd May 2009
Selamat Pengantin Baru..semoga bahgia sampey ke anak cucukkk... amin.


Anway.. cute juak lah pengantin pompuan ya... senyum nya nang masih sikda tandingan lah.hehehe... :))

1 comment:

  1. betol lah brita di dgr kamekk....one of my cuzzy dpt invi card ya...

    selamat penganten baru.

    ReplyDelete