Wednesday 27 May 2009

Janjiku

Perhatian - Bagi sapa nok sik tahan ngan cerita jiwang jiwang... harap jangan teruskan. Tok cerita perasaan orang nok lamak tok tok sikda gerek.. tok dah bergerek.. majine jak lah jiwang nya giney.

Kedak tajuk lagu jak bah.. hehehehe.. bukan lyric.. just nak cerita kisah jiwang miwang ku jak..

Tah lah... lamak lamak tok aku macam cold jak ngan gerek ku.. tapi beberapa hari tok tek aku jadi manjak indah..hehehehe... ilang macho.. terguris ego, tapi sikpa. janji bahagia.

So.. pagi tok tek... Kmk duak berjumpa lah lagik awal awal pagi, ngenang tetiba rindu indah tek nak?

Asal cerita tok tek... aku pernah berjanji.. zaman ku single lok.. banyak tempat best best or nok macam seronok mun aku pergi.. aku rasa lonly sebab sikda teman pakey share..
aku emo and aku selalu padah... "Mun aku ada gerek kelak, aku nak embak gerek ku sitok kelak"

selalu lah ayat ya ku guna mun aku enjoy or happy kat sigek tempat.

so.. hari tok tek macam best juak gik.. mendung.. angin nyaman, kakya daun daun gugok kenak tiup angin.. lelah lelah jogging, berpeluh2..kakya dudok kat tepi fountain ya,
cakap cakap.. gossip gossip.. terkenag terkenang gik saat saat first first jumpa apa indah.. hehehehe...

then.. aku embak nya ke sigek tempat..aku mok nya breakfast... dolok masa kerja ngan danawa lok. aku selalu diembak sitok.. simple.. tapi makanan nya..siya jak ada..

Kat kedey tok ada Mee Kuew Tiaw Marudi(betol kah ejaan ku? lantak lah janji orang faham)

Mee nya anng sidak ambik dari marudi lah.. besar kit... and tebal..tapi nyaman..
sidak masak selalu Marudi Kue Tiaw Biasa, Penang Style or Seafood.

So gerek ku suka kerang tek..
so cuba Penang Style.. aku takut nya sik suka jak..
sebab aku happy bah actualy.. nak embak nya sitok.. marek nak embak sebenarnya,lekak nya makan masakan aku.. aku nak embak nya siya terus juak.. kuatan mok ngembak tek... so diposponedlah ke ari tok.

So..risau juak lah aku tek.. nya sik suka..
then mee ya pun datangg... besau besau..
Nya ada lah tanyak2 sikit2.. risau juak aku..takut nya sik suka.. first time nya padah.then..
start nya makan... happy jak nya.. kakya habis makan nya...itok itok gik nyaman.. hehehe.. suka lah aku... happy lalu lallu.. then.. selesai sigek janji ku nak embak gerek ku merasa kehappyan aku dolok nok ku rasa time ku sorang lok..time time ku sikda sapa dnegan mok dishare..

ahaaa.and nok pasti nya, nya happy juakk...
Then..dah breakfast.. ku hantar nya pergi kerja gik... hehehe..

Malam tok tek... kawan kmk orang menjemput new couple tok tek pergi berulam rumah sidak.. aku on jak.. hehehehe...

so.. next tempat kelak..seney gik owh?? banyak laa tempat aku happy lok ku mok share ngan nya.. hehehe.. best best best...

anyway.. ku rindu lah juak ngan BBB ku...

And.... Mungkin Next week aku nak ambik VIAO P... insyallah... Insyallah...
tewas.. balit miri tok tetiba Laptop SZ tok molah hal.. kat bintulu okay ada jak..sampey jak miri..slow gila babi..suma orang minjam laptop aku complen.. saba jak lah...

Bah Bah Bah...

Last sekali.. aku tapau lah sigek untuk mak ku.. sebab mak ku suka makan mee.. n nyata mak ku lagik phobia ngan makanan nok di chop "SIBU" kat hujung ya...
Aku apdah lah..nok tok lain.. nya ada nama marudi sebab ada reason nya.. and nyata..sidak suka.. hohohoohh.



Nyaman hohhhhhhhhhh~

2 comments:

  1. great to hear u happy bro ;).. tgh majine cam ney ktk jiwang ... hehehhe

    ReplyDelete