Friday 27 March 2009

PErjalanan Hidup Ku Mula Mok Ubah Arah Lagik..

After Kes Malam Tadik.. aku anng kembang bulu ajak lam bilit.. so aku ambik keputusan.. kuar dari bilit.. and macam tidak jak.. kembang bulu ya hilang...
So.. aku tek nok sediakala sik suka ngan benda2 gitok.. ambik keputusan tidor kat TV Room.. lepak ngan sidak caterring nangga JoZan.... Kakya ku tidor... bout 3am giya.

-6.15am-
Toolbox Meeting.... macam biasa sikda apa nok special.
Then....
Aku Ke Jetty... Datang nak ngechek communicatio equipment kat Boat "Prosper" kmk orang. Semua dah settle..

Then.. on the way aku balit ya... Phone aku berbunyi.... number nok aku sik tauk sapa empun... Aku angkat.. Suhaimi Call... sikpernah2...

cakap cakap cakap.. rupa2 nya.. sidak confirm Tarit aku Masok ke Survey department sidak untuk jadi TechNavigator Sidak... dengan erti kata lain... Aku akan mostly kat atas kapal and mostly sikkan dapat gik nak online kedak selallu.. haishhh..

So.... YM kali mungkin dapat..sebab work site kmk orang dah dekat dah ngan shore.. but.. malam?? phone line confirm sikda. mun aku lam bilit..as bilit kat dibah aras laut..

Aku rasa ada betl lah aku beli iPod Touch ya.. ngan suma application ya..sik juak aku boring.. hehehehee....

pasak internet 154k jak untuk seluroh kapal.. so.. Blog, surf apa suma.. nang totally sik boleh lah..sebab semua ya diguna pakey production hantar data...

so.. kelak lah aku cita gik.. aku nak briefing gik.

haish.... mun ada gerek..makin lari pompuan.. neydak..mala loose contact.. ada hikmah juak lah being alone tok.. sik nyusah ati orang or nyusah hati aku...

so..wish me the best... janji pulus makin masok..aku okay jak.

4 comments:

  1. yahh...dah diam ke laut dh nya klakk...take care...

    ReplyDelete
  2. yalah.. nasib juak ada dibeli penghibur ati.. so.. okaylah... tindakan yang betul...hehehe..

    ReplyDelete
  3. lupak nyk..bila start diam d laut?

    ReplyDelete
  4. Esok.. ngeeeee~ selamat tinggal civilization

    ReplyDelete