Thursday 15 January 2009

Tragedi Bila Dah Bersalah & Misteri Dudok Belakang

Hehehe... (lom apa apa dah tetak ke dirik)

perkara tok tek menerbes kan aku actualy..bok jak berlaku dalam pukol 5.30 tek near kawan aku pun Studio.

Ok... sebelum apa apa... aku mok show lok map(peta) tempat kejadian.



tok lah kedudukan mereka mereka nok terlibat tek.. notice tanggak nait ke studio kawan ku.. Apek kat corner ya & nyonyah ngan fren nya.



Tok Nyonyah ya ngan fren nya.. bergosip asa ku..sebab mencicit-cicit jak mulut nya berkelakar.



Tok Apek ya tek.. muka anng mungkas jak..perati kerek..perati kanan.. nebes juak lah nangga nya berdiri kat corner giya.

Al-Kisah

Bermula lah cerita nya tek... ku nak madah.. manusia tok..bila dah polah salah.. bila dah ada polah mistake.. orang neriak pun .. walau pun neriak orang lain.. akan terasa bah and rasa macam terus nak mintak maaf nak melutut... dah molah jaik tek nak??

so benda tok tek berlaku kat aku... pada mula nya gitok..

Aku turun dari studio kawan ku... sebab plan nak nyimpan laptop ku lam keta and nak merokok..sementara nunggu kawan ku nutup kedey nya and sorang gik nunggu kakak nya ambik.

masok lah aku ke kereta ku tek... simpan ku laptop... lock ku keta... then.. dah depan tanggak kedey kawan ku.. ku carik lah lighter.. sikda... tertinggal lam keta...aduih...

So aku jalan lan cepat cepat tek ngagak kereta ku balit.. kira leceh lah rasa ku time ya.. so kuatan nak cepat tek..aku ambik corner... kaki aku terlanggar lah bumper kereta proton saga putih tok...

"plappppp"" list hitam nok kat bumper nya tercabut.. (lewat na juak buatan malaysia tok)..lalu nak tercabut..



Ku buat dek jak lah.. buat cool.. and harap tuan pun keta sik nangga... tapi apek tua ya merati.. nebes juak lah aku tek nak.. ku asa nya nunggu sapa kah and keta putih ya keta nya kah?... ku try jak buat dek.. nya perati barang nok tercabut ya.. and nya perati aku.. aku eksyen2 lah carik lighter... (kira ku perati dari ekor ekor mata ku bah... perasan juak lah ku tek)
ada juak rasa ku macam .. "balit jak ehhh..." ku pun sik tauk.. apa dinebes ku gilak2..macam lah melanggar kereta.. ku pun sik faham ngan hati ngan perasaan ku time ya.

Jumpa!!! lighter ku tek..(dari tadik dah jumpa.. polah2 bz sebenar nya nyarik.. embak kamboh tek)

terus buat dek jak...
aku lock kereta.. sik nangga apek ya and jalan ke arah studio kawan ku.. mok nait balit jak asa(sikdapat ku nak merokok lok time tok asa ku). baruk jak aku dekat tanggak masok ya... aku dengar sora apek ya macam marah marah ngerepak (nunggah)...

Apek : "huanghuinghuoungg"

sengong sengong jak bunyi nya... dalam otak aku masa ya, rasa malu and nebes lah... apa lam mind kus ebut.. "adohh adohh"
Sah orang tua tok nunggu ku masang balit tek.. pusing jak ku palak ku...
baruk jak aku nak ngeluar sora nanyak "hah??"
tetiba sora nyonyah ya.. (buat masa tok kat belakang aku) bercakap juak... sengong juak..

Nyonyah : "nyenggnyonongnyengg!!!!"

Apek ya cakap ngan nyonyah ya duhal...aku pun terus berekot nait tangga... bersyukur and rasa bongok kit.. hahaha...paloi ehh..........

Masok ku balit studio kawan ku.... sidak nangga aku kamboh jak... tersengeh sengeh rasa cali (kelakar) last last ku cerita ku juak ngan sidak..
suma tetak.. caka apek ya eh...

Persoalan nok keluar lam otak ku...
Pahal lah apek ya sik lepak ngan bini nya jak?? tok..berdiri kat corner.. kamboh..kakya bini nya gossip.. mesti bini nya padah macam tok mula mula..

Nyonyah : nyengnyongnyingnyongnyeng!!!! (iboh ktk sitok, kmk nak gossip tok.. terok na juak ehhh... berdiri ktk di corner nun)

Apek : huanghuenghuwung~ (baiklah)



-Pengajaran Cerita-

sambong balit cerita tok tek.. dah ku nebes..n perasan semua tok adalah kerrana kita tek ada polah salah..

yala tek, ku turun gik...bukan untuk memintak maaf .. tapi...nak ambik gambar sidak nya pakey bahan blog tok..(lalek sidak polah ku gitok) [masih gik sikmok alah]

kakya dah ku turun.. keta proton tek sikda dah.. hahaha.. tapi bahan bukti ditinggal nya.. sik perasan nya benda ya tersabutttt...
kakya tek... padu nyonyah tek nunggu anak nya balit tuisyen... and dari siya tek, datang lah sigek gik misteri baru..

-Misteri-

bini nya dari tadik cakap kedak nak kelai jak... masok ke lancruiser hijo... anak nya kat tempat penumpang.. kakya.. apek ya tek.. masok dari belakang bah...
ya benar kesian..dah lah sikbolh join the crowd..

dok belakang gik ya... ku asa lah...

A) apek tok kuat berkentut.. sebab time nya berdiri ya.. nya mala macam nak ngator ngator spender nya nok tersepit celah burit nya bah...

b) nya banyak soal.. and anti pompuan.. tah lah...



ku just heran lah... sidak nya berdiri jaoh jaoh dari mula sampey aku simk terfikir sidak datang sama..

kenak sidak polah apek ya kedak raong gaji?

apa salah apek ya?

sapa pun kereta putih ya?

apa apa pun.... semua jawapan tok.. Apek ya lah nok tauk jawapan nya.. owner keta putih ya..and kenak nya diperlaku kan sedemikian...

Apekk.... bertahan lah kay?

5 comments:

  1. kmk asa apek ya ter uk uk kali nak? yucks haha
    coz mek asa nya ngelap tainya time ngato spender lekat keh2..
    ya nya dok blakang bini nya tkt moto kotor.. haha tedah apek yaa

    ReplyDelete
  2. apek ya ngejas nya pun pampers nak?? ahaks.. lucu da..

    ReplyDelete
  3. Yoooaaahhhh!!!! ktk orang bahhhh!!!! kmk nok nebes tok sikda orang duli.. apek ya juak di sian ktk orang... haishh!!!

    ReplyDelete
  4. apek yang gemarkan masturbasi

    ReplyDelete
  5. pecah perut leput aku mca cita ko tok,,nice one bro!! : kawan ko yg mkn ketam dgn kau b4 jumpa "peter" mlm ya :)

    ReplyDelete