Thursday 22 January 2009

Rentak Kelam Kabut Didalam Dada

Nebes..
yalah aku pun rasa kinek tok....
jantung ku.. nebes...
Rasa Kenak Intey Jak...

Adui.. ku dapat sms tek... ada lah sorang tok.. hmmmmm..
"saya ada hantar somthing ke rumah mak ayah awak. Awak tengoklah nanti"

Simple and Padat... BUkan untuk aku.. untuk mak ayah aku.. gila..psyco ehh..
caka.. aku tersengeh2 indah nebes...
gila ehh.... nebes ku eh.. kembang jak asa muka ku tok..
ney boleh gitok...

main psyco guna parent bah... yabie.. mafia bah...
ku save ku sms tok..ney tauk.. boleh jadi bahan bukti kelak..
Ahhh.. ku dah nak mikey pasal kes polis indah.. caka ehh.. nebes ku..
Nebesssss............................

Arrrggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Beriklah aku kekuatan..... Auchhhh~

6 comments:

  1. Apakah Hadiah iteww....?? Nantikan kemunculan Apek dan Nabil d pawagam...

    ReplyDelete
  2. Uishh...bahya naa kes u tok eh. Apa ndak ka di antar oleh sidak ya ke umah parents ko kah.. Better chekidout eh

    ReplyDelete
  3. mun rasa ya macam ancaman, better polah report polis awal2... mun urg madah bunyi ya dgn awak, nya bukan ngenak awak, kelak apa2 jadi dgn parent awak..susah la kelak awak... mun rasa sik nyaman nyawa... gie jak report polis ok.. selepas ya..bersabar jak banyak2.. berdoa supaya semua nya selamat ok..

    ReplyDelete
  4. org ya ngugut kah menar-menar ikhlas nak merik barang?

    ReplyDelete
  5. oouuch....!bro nebes eek...sapa kawan yang bikin bro nebes?kasik tauk sama kamik.

    ReplyDelete
  6. Ok.. ku dah call nya tek...
    actualy aku ignore this 1 kid.
    nya macam.. hmm.. terlampau lampau lah..
    aku seriously.. takut.. sebab.. macam takut lah.

    lekak beberapa kes nok polah aku nebes...
    aku terus ignored nya lah..

    ok.. i do ada padah ngan nya..this wont worked..
    nya padah suma nya changedd apa suma.. so aku macam.. aduiii... ku sikmok gik..

    kakya... ku start lah ignore nya.. sampey sigek tahap..nya sikda bunyi gik...

    mula mula sms nok. macam.. "abang takkan dapat lari dari a****..." things nok giya.

    so au seriously macam.. aduii pahal tok kah...
    then.. nya senyap.. tok ku rasa dah lamak juak lah nya senyap.. tetiba nya padah msg giya..

    neyndak ku mungkas... kembang rasa muka ku suma.. dah lah mak ku jenis nok sikdapat nerimak stress..

    yalah tek.. tok tek.. ku dah mintak damai.. cerita lah aku sikdapat gik.. dah meet somone tek.. bla bla bla.. (bulak jak suma ya) have to..

    kakya nya apdah sikpa.. kita sikda jodoh.. oklah mun aporent dah suka.. tapi cara nya apdah tekk..sora nya.s.eriously.. eerie... takut ku bah.. saiko ya bahhh.. seriously.. then aku cakap lah..buat ilek ilek.. nya letak

    so..aku rasa nya akan bertindak..ya jak ku rasa,, ok..ku rasa muka ku kembang n aku bebenar takut..

    haish... mun ada apa apa tek.. ku anng report police lah.. harap siklah..harap nya gertak jak.

    ReplyDelete