Saturday 10 January 2009

CellSpin yang indah....

hmmmm....
dari ku meli blackberry bold riya, ku nyarik software nok memboleh kan aku molah blog apa suma, actualy, lekak ku start lah blog balit, ku wish BB ku ada software pakey ku dpt blogg direct without perlu guna internet explorer. time ku carik software nya lok kat BB pun website, lom ada gik, ada pun, shozu, but support sampey BB 8900 jak.... hah... ku kat airport tok tek.. tengah nunggu kawan ku. kakya berloyar ngan Queen tek, nya call... delay kali flight. kawan ku dah datang... sambong pastok.

ok... dah sampey umah kawan ku tok... sambong balit cerita... yalah tek..

cellspin nama software tok... http://www.cellspin.net
register, kakya nya send activation ke phone. (dalam kes aku tok ke aku pun celcom) then nya send website pakey download software nya ke phone. (dalam kes aku tok, nya terus kuar popup install).

so dah ya tek... aku tok... tgh nulis blog tok guna cellspin lah tok. dari dolok dah ku maok software kedak tok.

sebab ku selallu idea tetiba kuar kinek2, kekadang lbih dari duak idea.. and ku selallu nulis, sama ada ku tunggu masa bersama laptop tok, (cara biasa), or aku akan surf blogspot guna BB ku, (bukak explorer, zoom apa indah gik n write... ok but, ku suka mun nya ada proper software, kedak facebook ehhh.)

so ya jak lah... ku nak share benda tok,
bah, ku nak nangga hasil nya lok.
ku mok explore lok lah.. dapat sik masok gambar juak... but sofar, tok pakey emergency blogging moment ku bah.. time dudok dudok kat airport kedak tadik... kakya sikda polah apa apa.. haaa.. nasib ada Queen nepon. sik juak ku keboringan tek...

No comments:

Post a Comment