Wednesday 7 January 2009

Bil Bil Bil.....

Hmmmm... Aku pun heran...
Belom lamak ku meningalkan Miri.. sebulan setengah jak..
Tengah hari tok tek.. ku ilek ilek nangga TV. Menikmati keindahan Hujan petang...
Tetiba... Mak ku berik aku hadiah... Sebundle Bill... Kacak lah... wish surat dari ompuan kah apa.. peminat kah apa.. Bill bah suma..


Aku terimak nya dengan tenang.. dengan senyuman..

Baruk jak aku mok nerimak hakikat ya dengan hati yang terbuka... tetiba..

*preeenggggggggggg~ pip!!! pip!!!* ada bunyi motosikal kat luar... ku sik gago lah..
tetiba bapak ku masok.. nikam 3 gik Bill... semua nama aku.. Kacak lahh... Senyum ku dah jadi makin sik ikhlas.

By then... Ku chek lah aku pun Celcom pun bill... tetiba kenak bar... ilek jak aku tek.. ya tek penyata ya kuar... RM527.50.. wahsehhhh... Kacak lah bill tepon ku kali tok.. DiGi pun phone... RM380.... Sapa ndak ditepon ku sampey duak duak bill giya.. saba jak lah.

Loan Keta... Credit Card.. wah.. apa laaaa... stress juak asa nya... bagus ku shopping esok... Realeaseeeeeee~

5 comments:

  1. Yah... ku pun kedit card pandei lupak indah bayar bulan ya tek.. huhu.. bulan tok byk juak bil.. hehehe.. mun sekda bil, bukan manusia ya... ilek2 jak..

    ReplyDelete
  2. haha mek tauk pahal melambonG hehehehe

    ReplyDelete
  3. mmm.. mahal gak digi ko.. xde call member pun. lol.

    ReplyDelete
  4. dayang : bukan kerana ya lah... nang nya gitok tetiap bulan.

    shyla : jangan pikey pelik2 ahhhh?

    iftitah : bukan aper bro.. kalau kau dah mula bercakap.. aku rasa... darap 4 sumer nie beb.. hahaha.

    ReplyDelete