Tuesday 23 December 2008

Polah Ku Kepingin...... [mimpi]

Aduh..sebelum aku terlupak...
Mimpi ku malam tadik.. Aku dah nereb bakal second car ku.
Ya pun ku carjack.. ku curi. warna orange...
Happy lallu gik aku ya.. Bangun jak ku tidor.. rasa sik sabar jak bulan April or August..

Ku embak jak keta ya sukati.. puas lallu lah..nang sama lallu rasa nya kedak time test drive ya..
ku asa lah... maybe posisiku tidor ya..cun benar... ahh indah mimpi ya...
kakya ku embak nya ke sigek tempat.. kedak akt piasau utara pun industrial Park..
Ku nak pasang stiker indah
bercarik miak kedey stiker ya.. bahkan tek kereta curi... apa lah juak nak masang stiker indah.. dah ku bangun..bok ku perasan.. aku lupak nangga number plate nya. hehehe..

Owh... sik sabar rasa nya mok balit cuti... Seriously... aku rasa tenang n rasa free mun aku drive... especially mun ride ya nyaman.. ku sik embak laju.. ku suka drive dari hujung miri ke hujung miri.. masok semua tempat.. rasa macam.. happy jakk...
ku balit cuti ya tek.. driving jak kerja ku..
aku sampey tahap.. boring... masok keta.. drive dari rumah..ke esplanade...walau pun sikda orang... then.. balit rumah.. hehee... suka ku.

Miss my Ride and my Future Second Ride... Muahhh...



Ku Mokpolah Nya simple jak... rim nya ku mok polah lain kit laa...hehehe..

(nak ngambik GSR.. ngamok orang tua ku suroh ku beli rumah dari beli ekta harga rumah..so..aku ambik GT lah.) nafsu jak suma ya.. bukan ada gerek pun nak dudok sebelah.. pakey ku rilis tension masa pulang cuti..

3 comments:

  1. ya nang mahal lah mun dah sama rega ngan rumah...huhu..

    ReplyDelete
  2. Nadai Gerek + Nadai Bini + Sikda Gik Dah List Nak DIbeli (tingal 2 gik lah) = Boleh lah..

    Idealogi : Sebab.. dah kawen kelak.. susah nak merasa gik benda2 macam tok. Comitment dah lain dah.. GIk ku teringin bah dari mudak lok nangga kawan2 lain.. parent sidak beli keta tantekk tanteek... Saya Cemburu Gitewww~

    ReplyDelete