Tuesday 16 December 2008

Malam Yang Bz...

Ahh... Siang tek boleh lah aku eksyen.
polah blog lah.. polah kajianlah, testing system lah. kakya mintak pujilah, ngetest system baru ku nok berjaya lah. kakya.. pukol 1pm.. masok bilit..tidor sampey pukol 3. ilekkkk jak aku...

Sekali dah pukol 6.30pm.. 3 pompuan datang ke camp. "A","Y","L". "A" nang kawan ku dari kecik... nya Exec Asst, kakya.. "Y" as HRM and sorang Geophisist "L". Lallu lah tek sidak mintak tolong ya mintak tolong tok... sampey pukol 10pm ku bz oleh sidak.. kakya Dr "R" tek nak mintak tolong juak ngator barang nya... kakya "E" pandey ad masalah ngan Exchange Server nya.. ya juak si "D" juak dari bintulu call padah Exchange dah ignore nya... aduiiiiiiiiiiiiiii.... Hah... kakya "RO" kat room sebelah gik nak ku nyiap nya pun Link.. (ya janji aku lah actualy). Demddd.... dalam masa ya selang2 juak.. Survey department tah dalam duak ari tom tek sik madah ada masalah.. sidak masih gik guna DNS backup... bok mintak tolong tekk...

chiahh.. anyway... ku potong connection bilit orang britain ya tek..sebab nya eksyen..
hehehehe... dah lah ku lom manage gik suma cabling to bilitya. Ahhh...
Lupak nak padah.. siang tek aku kenak interview oleh sidak pompuan petronas ya duak orang... tah apa apa.. kakya tersejok sejok. tok tek nak comment comment kat facebook. Sik lah ku tauk sidak petronas guna facebook.

ermmm.... kakya "S" akan balit esok.. ada juak orang pakey sakat ku... Yea~
Anyway... aku dah solve dah masalah YM sikmok geng ngan ISA Server 2006 tek... habis orang ku soal ku dalam dunia tok.. jumpa juak akhir nya.

Then... "A" molah sweet revenge nya ngan "M"... ahhhh.... manas benar "M" ngan aku tek.. duak kali lah aku kenak... dari cakap nya sik..dari cara nya layan aku.. manas nya ya.. dah lah nya gik masih piyed. Hangin sikit pompuan ya. Nasib bukan gerek aku.

Ok..masa ku balit cuti riya... "M" main main ngan blackberry ku.. then "A" messge aku through YM to my BlackBerry... si "M" tok kebetulan megang phone ya tek. menjawap.... main main... so that.. "A" bila realize ya bukan aku bengang lah ngan aku.. by then tauk cerita sebenar... bencik terus nya ngan "M". Kakya... "M" pun sik indok gilak aku kawan ngan "A".. walau pun aku ngan "A" dah lamak kawan... ku tauk la..apa kenak and sebab nya.. so yalah tek..ari tok tek.. aku gik nangga laptop "A".. ya juak si "A" masok office aku tetiba bukak jacket nya..sleeveless.. sexy gila babi.. aku.. nahan rasa jak tek lahh.. ..ngenang kawan... kakya... nya dudok la depan Laptop ku... Si "m" kebetulan mesage aku.. mek duak before ku bz tek..we do talk bout aku mok balit cuti kah sik.. kan ada crisis aku sikmok jumpa nya gik... so nya embak bincang laa (rupanya tek la).. boleh kuar sama gik of ada orang lain neman kmk duak... so.. benda macam ya lah... yalah "A" tok annoyingly balas suma msg ya... adoiiiiiii.... kenak marah percoma aku..then now nya dah tauk "A" balas dendam.. mati kerja sidak duak tok... pompuan bila dah berdendam.

aku pun tah lahh... no comment dah tok...
nah.. baca lah kedirik....

[tok masih aku gik]
m: da timak msg ku x?
i: apa?
i: which 1?
i: pasal harap nya dapt cepat siap?
m: no no
m: bila ko g miri
m: sikda
i: whut bout it??
m: bila ko g?
i: miri?
i: u mean balit miri?
m: awokkkkk
i: april
i: why?
m: aiee
m: ko pdh jan?
i: mun apsal phone ya ku kirim ku awal jan tok la
i: balit pun.. bukan dapat jumpa kawu
i: malas ku balit..sikda apa apa
m: jaapp
m: ohh..
m: mena jwak ohh
m: ku mok pdh jak..if ko dtg miri.. ku g kuch 2nd-4th jan
m: insyaAllah
m: mun dpt la..kwn u btunang
m: *ku
m: oiii
m: ko bz ka?
m: aok.. jappp
m: ok ok
[tok "A" dah start ambik alih... provokasi dimulakan tapi guna ID aku]
i: hmm
m: knak hurm?
m: y so sad?
i: apaa......
i: sekda sad pun.,.....happy alu d ctok
i: oh pegilah nun,,,sik duli pun
i: duiiii
m: ok...watever u say dude
m: i noe u
i: Watttteverr mannn as if i care
i: hahahahahha
i: u dont know me ...
i: tat well
m: iskkkk
m: kejam ko tok
i: kejam apa juak ya?
i: duhh
i: HAHAHHAHAHAHAA
[Then aku takeover balit n ngerepak lah ngan "A"... "A" tetak tetak n padah.. "gik asa nya" saba jak aku.. ku tauk pasal nak balas dendam lah tok]
i: ok.... bukan aku ya tek
i: "A" yaaaa
m: awoklaa (masih emo gik duhal)
m: xla kjamm
m: ha? (baruk sedar kawan)
m: seyes?
i: "A" yaa tekkk
i: nya nak revengeeeeeeeeeeeee
i: aok sumpah
i: nya ada sitok
i: sampey petang tek
i: nya apdah revenge masa riya
i: ya ku cuba ingat
i: nok ko yaaaa
i: lupak ku ko ada buli nya juak
i: hahahahaha
m: jap
m: ku baca dr mula lo
m: shesh
m: p ku xsekejam yaaa
m: eeee
i: hehehehe
i: sorryyy
i: aku sik tauk
i: ku ngator 5 eh 6 lapotop sekali gus tek
m: heheh
m: ooo
i: im really sorry ehhh
i: im seriously bz tek
i: nya dudok kat laptop aku nunggu ku molah laptop nya
m: oo
m: xpa xpa
i: haaa. apa nok sad tek??
i: sapa sad?? aku??
m: nya baca suma conversation kt2 ka?
m: xda
m: sal ko d miri lak
i: sikda
m: pa tok..tang ter idle2 jk
m: nvm then..chat whn u r free


macam ya lah cerita nya... so now nya sikda mood.. ku rasa.. tahlah.. tah lah.. i miss her.. demd. "M" my super Finance Advisor nok dah ada gerek...

i - Aku
A - Exec Asst (pompuan)
Y - HRM (Pompuan)
L - Geophisist (Pompuan)
D - secatary (pompuan)
E - Cable Repair (Lelaki)
R - Dr (Lelaki)
S - Data Processor
RO - Radio Operator (Laki)

No comments:

Post a Comment