Tuesday 9 December 2008

Klasifikasi Sedap terhadap Mee Sedaap (Idealogika)






Burp... ok..
Mee sedaap, kita sepatut nya mnegklasifikasi kan kesedapan sesuatu tok, ngan klas klas yang tertentu..

SEDAP - benda nok nyaman kira nya.. macam terlallu general.. macam sedap.. so some people .. sidak mok tauk.. sedap macam ney?

so aku rasa.. aku jumpa antara sigek klasifikasi mengikut pengalaman..ngenang nya dah ada lam palak otak ku tok.. (sebenar nya banyak gik just ku perlu remind balit).

ok.. aku perasan tek.. Mee sedaap.. nya nyaman.. orang akan padah "nyaman lalu.." or "nyaman ali.." so.. does it like nyaman dadah? addicting or nyaman nok nyaman? or nyaman nok lain?

So.. ok.. tok situasi nya.

Aku makan mee sedaap tek ngan SR ku.. bout 9.30am.. by then.. pukol 10 ku dah janji ngan kolik ku neman sidak makan Mee sedaap. Apa nok berlaku.. ku realize... Nangga orang makan mee sedap pun.....after aku dah kenyang pun macam aku rasa macam nyaman ehh.

so aku try mok link kan.. kejadian nok hampir sama ngan tok..where masa makan nya nyaman, and masa nangga orang makan nya nyaman & yes.. nangga bekas nok dimakan ya pun.. how nya pun inti inti ya bergabung indah ngan minyak nya... how nya pun left over.. nya pun smell.. ahh..

Its seriously same like Sex.. mun dadah nak?!!... ko main nyaman but bila ko nangga orang main..ilek jak rasa ko.. tok tek.. macam sex.. masa molah nyaman.. and masa nangga orang molah pun rasa macam nyaman.. haaaaa...

so.. aku klasifikasi Mee Sedap tok.. nyaman kedak Sex.. so contoh ayat nok ku selallu guna...

"makan mee sedaap juh, ya bok sex!!!" haaa.. so nyaman nya sampey nangga ajak pun dapat tauk nyaman nya macam ney bah.

hmm..

so.. kita dah jumpa antara kesedapan pun klass.. Sedap kedak Sex.

MEE SEDAAP.... KO MEMANG SEX!!!

1 comment:

  1. hahahahahhaa.....ya barukkkk....hahahaha....

    ReplyDelete