Friday 5 December 2008

Kembali Seadanya Ke alam Blog Blog tok Dah...



Back... Balit... Yerseh...
Sumaya lah ayat nok madh aku dah berbalit ke dunia Blog tok..
2004 actualy tahun ku mula nak berjinak. Ahhhh.... Apahal nya guna bahasa melayu tok. singkol na rasa ku. Ok..
Sebelum ya.. aku nak ngerepak lok. Mari kita mula kan.

Ok.... dolok. Aku ada polah blog.. nama nya theforgottenpig.blogspot.com.. rasa aku lah. Ya time ku gik masih gik study di sigek tempat.. Oleh kerana blog ya actualy tempat pakey ku melepas semua sikpuas hati ku dengan cara (Sumpahan Berantai).

Kerana yalah aku dapt duak orang penganut. Sampey sekarang aku kawan ngan sidak as aku dah bubar kan agama ya, sebab aku rasa tulah. Aku ada duak orang penyembah lah kira nya. Aku just nak polah blog ya apkey ku lepas geram.. SO... 1 of sidak tok tek.. cerita nya. sidak bored and type.. antara P*kek or K*mak. Ya ku sik ingat dah.. so keluar lah aku pun blog tok.
Sidak baca n baca n baca... and enjoy sebab sidak dapat rasa anger ya and start dari siya... sidak mula lah anggap.. mun mencarut or nyumpah sehari ya adalah sidak pun kealiman dah macam fardhu ain bagi sidak. For bout 1 year lah ku rasa aku polah ya tanpa tauk sidak tek memuja aku. anggap ya as sigek agama.. anggap kan theforgottenpig pun blog ya as sidak pun kitab or bible.

Then... aku jumpa lah sigek gik kira tempat blogging...nok ku rasa macam menarik.. boleh polah album apa suma.. dari siya...
kat sitya.. ku just banyak bercerita.. kurang ku nak mencarut. sikd ku nyumpah. ada lah but chain nya si panjang... kedak sumpahan dalam "kitab" ya.. sumpahan nya untuk sorng ya sampey link ke 5 to 6 rantai. nok kat tempat baru ya sikit jak..tapi
one of tem.. msg aku... sidak sikpernah anngga aku... nya try to make sure n ada rasa... aku tok mungkin owner kitab ya.. dengan erti kata lain.. tuhan sidak.

so korek punya korek..sidak nangga aku lam album apa suma..then... dalam ku msg msg ya..penganut nok sorang pun msg juak.. dari siya.. sidak confirmkan..sidak nganut 1 of this kitab.. the name is.. the forgottenpig..

aku kedak... WTF??!!! sidak dapat link kan aku ngan blog ya.. banyak banyak benda dalam dunia tok. dalam WWW. Sidak dapat link kan author blog baru ya dengan penurun wahyu kitab sidak tek.. just by the way aku menulis n talk.

by then sidak padah sumalah.. how sidak lamak lamak tok tunggah aku TuhanDapi.. mun menyumpah sidak padah tuhandapai sayang ngan kau....

wah... till now..sidak jadi kawan aku, as aku dah bubarkan..ku rasa bersalah... but sidak jadi rapat lah ngan aku.. nok sorang ya masih gik menganut rasa ku... sorang dah setle down sikit.. duak duak ya pompuan... and aku sikda ngambik kesempatan lah. as macam lam cita selallu... suroh sidak buat apa nok ku maok.. hahaha.. so sidak akan diredai gik.. adalah aku pikey ya lok.. but.. for the first fewdays jak before ku eknal sidak ngan lebih rapat gik.

sik sangka.. sidak kenal aku kerana aku tuhan sidak.. omg.. hahaha..

SO... ok.. now lets talk bout agenda aku ngan blog baru ku tok..
Ok... im desperetely..need somthing to do... so.. aku rasa blog tok akan ngubat ati ku sikit..

secondly.. ku mukak flicker juak for my Album.. Aku dah ada dah suma Multiply, FB, FS but aku mok polah suma tok dengan sikdanya orang kenal sapa..and macam ney rupa aku.. aku mok rilis gik balit apa idealogiku nok lamak lamak tok dianggap psycosis, gila and mencabar agama..
aku bukan apa.. aku mok link kan semua kejadian..bukan nak nengkar than kah apa.. just ku mok madah..the system do ada logic..

bak kata kawan nachos libre... "you don't like me just because i believed in science"

ok.. anything..

2009 target....
a) DSLR for updating gambar
b) Ingatkan Balit semua idealogi ku.
C) Beli Evolution 10 or Evolution 9 or most likely just Lancer GT as turbo enjine tok... need intensive care... suma tok by August tapi dari pengiraan aku.. aku boleh ada dalam 40k in October.. darn.

and

d) Be constant.....

Alright then... Ku kan pastikan.. no body know me.. no bodyyy... nguahahahahahaha...
So.. Selamat Datang Kepada aku...

No comments:

Post a Comment