Wednesday 10 December 2008

It All About Mee Sedaap.

Ok... seriously
ada beberapa event ari tok tek... Event nok ku sik sangka sangka. And Event nok Ku Sikmok berlaku.

Ok.. Aku sikmok sebenar nya cerita gik pasal Mee Sedaap tok.. bout "how sex to have it" apa suma. Ok...
ku masih ingat.. beberapa hari lepas.. bout 2 weeks ago la.. aku tek.. perasan.. sikda mee sedaap kat mess. So aku polah lah lawak bodo ku sik duli sidak kat mess ya duli aku kah sik.. orang suma merati aku polah muka pelik.. aku jalan kedak moster.. ter mee sedaap mee sedaap. eveytime ku nyarik mee sedaap ku polah giya.. sidak tek.yalah whine whine whine... orang ngantar slow lah..apa lah.. ku sikmok dengar suma ya. aku maok.. mee sedap aku.

Ok.. ya bukan cerita sebenar nya.. ku imagine tek.. how i can create 1 army of Mee Sedaap zombie.. and ku cerita lah ngan kolik ku riya... tetak tetak kmk orang..tokok tambah gik.

pasal tokok tambah tok.. aku suka berkawan ngan orang nok tokok tambah nya. polah aku tetak, and aku dapat nerimak. ada nok tambah cerita..jadi macam nak tetak pun susah.. whut the fuckerhelloflaideh... adehh..apa ya tek kah?? aku pun siktauk.. tetiba pop up kat otak ku.. popup blocker ku disable tek bah.. ya ku naip nok bodo bodo ya.. ..

eh.. ok.. kakya lah tek.. waktu break.. 10am. aku embak lah 2 bungkus mee sedap, Sambal & original.. Miak utility sorang ya embak sebungkus, and sorang electrician embak juak sebungkus. So.. we have a seat.. then... HSE masok, Medic masok.. then offshore safty ofice masok.. drivver sorang masok and sorang senior technician. guess whut.. sidak macam.. wahhhh?? ada mee sedap??!!! sidak padah... ya aku padah "mok kah??"

sorang tek sik sabar terus ke mess.. ke stor.. nanyak ngan sidak mess..sidak mess siktauk apa apa...lost..blur..tolol..

ya ku selamat kan miak ya.. ku padah.. aku personaly beli.. "mok kah?? mun maok.aku suroh orang ambik" ku padah.. suma anggok..kedak sondal jumpa peley.. nang kiut laah.. tua tua suma anggok anggok..

aku suroh lah affy ambik.. but seriously..suma macam happy..lain feel.. aku dah rasa..if benar ada zombie mee sedaap.. aku rasa..sidak tok suma akan menjadi koncu zombie yang hebat.. aku seperti biasa akan jadi pengawal sidak lah.. penginang.. aku sik jadi zombie.. akua da mee ya bah.. hahaha.. ku control sidak.

Sidak nok terlibat dalam mutasi tok ialah:

1 x Electrician (Malaysia)
1 x Medic (Bangladesh)
1 x Utility (Malaysia)
1 x HSE (Indonesia)
1 x Safty Officer (Colombia)
1 x Senior Technician (Philiphine)
3 x Driver (Malaysia)
1 x Geophysicist(England)
1 x Of Course Aku...

&

Lotsa lotsa Mee Sedaap involved. Semestinya....







Seem like... aku berjaya international kan Mee Sedaap. And secara sik langsong.. perbesar kan empire aku.. sebagai ketua zombie..

And sebagai ketua.. mee aku mesti lain kit...
Mee Sedaap Original + Mee Sedaap Sambal Pedas




Ku madah rahsia lah... bila mee sedaap sambal ya, campor ngan mee sedaap original.. haaaa... nya akan natural kan kuasa nok boleh molah orang jadi mutasi zombie ya.. the undead.. Shhhhh...

1 comment:

  1. nang antu mee sedappp..patut kita jadi duta mee sedaap bok berbela..haha..

    ReplyDelete