Thursday 25 December 2008

Feliz Navidad [finding]

Ok...
Selamat Hari Khrismas, Selamat Hari Natal, Feliz Navidad, plukplak plipplik. (nok last ya ku mad up kedirik lah)

Sikda apa nok special.. just basecamp kmk orng pack.. ramey..meriah..semua orang balit. Rasa macam best jak...

Anyway... Miak Brazil ya tek ngajak aku madah Xmas dalam spain tek.. Feliz Navidad.. ada gik nya ajar nok portugeese... tapi ku malas mok ingat.. dari huruf "B" tek.. bukan apa.. nok spain tek..sound cool gik bah..


Ok... juh cita pasal finding.. ku ari tok tek.. ira aku teruja juak lah.... jap.. ada orang mok ngemas office ku lok.. BRB.. (8:55am)[Pause]

Continue.... [9:10am] ahhhhh....

Ok.. kita selallu nangga lam Tv.. siks selallu lah actualy.. kedak cerita Nacho Libre ya.. ada nok akwan nya orang mexico ya.. nya sik cayak ngan God.. tapi cayak ngan science..

tetak bah kita dengar nya...

ok..pagi tek.. after toolbox meeting.. aku wish lah suma CLient and sidak nok christian ya Merry xmas... then..sampey ke sorang Senior Geophisicist tok.. ku wish nya juak.. tetiba nya padah... im not christian... so lam otak aku.. sebab nya dari US.. so aku rasa..tok mesti Yahudi tok...

siktauk lah boleh sik sidak masok sitok nak.. then..nya apdah.. Im a phiscicist...
Fizik.. ku lost lah... seperti biasa... aku pun ngan bongok nya terus anggok anggok palak.. "oowhhhhh....."

then orang nk brazil ya nok nanyak gik... as fizik? nya nanyak... aok.. i believe n science... ya nya padah bah... ya terus lam otak ku ingat cerita Naco Libre ya..

First time ku dengar orang nyawap giya.. nya nang geek lah.. kira mun dalam kepercayaan nya ya... nya lah orang nok paling alim... gila..

nya cayak ngan benda nok nya boleh explain kejadian nya...
and benda nok unexplaint ya.. ya anggap apa tek kah.. shit.. ku patut focus..

but nya join kawn kawan sambut xmas .. sik juak ku nanyak nya tek...
Apa lah ktk orang pun celebration?

kali bagi aku..tiap hari data baru masok dari seicmic recorder ya.. nya teruja and rasa yalah keindahan hidup nya...

as if kedak.. mun roang nanyak aku tek...

ehh.. apa agamako?? aku tok gadgethotisist... aku percayak ngan gadget.. hahaha
atau... Aku LAncerevolutionist... ku cayak ngan LAncer Evo ku jak...

berrghhhh... kira kagum lah aku.. ada orang berpegang giya owhhh...
ku pikey lamak2 tok..sidak nok giya..nok amcam.. mok nampak cool jak...
sidak cayak tuhan..tapi eksyen madah sik..
tok tek... whole his life nya molah pengiraan seismic ya bah... and nya happy ngan kerja nya.. spect nya tek.. mun ko eye contancct nya.. lens nya polah muka nya jadi kecik gila... so.. how thick is that... berghh...

Bah.. ku paksa gik ngan sorang HSE tok.. nya ada bengap sikit.. but.. hope nya dapat berik aku good contact.

so sekian lok.. ku gik bz tok.. mok ke HSE admin room gik... molah report kit...
and kelak ku cita pasal... orang US nanyak ngan aku...

"mun ku gaji 1000 USD sehari... dapat sik aku hidup di sarawak??"

ya topic ku selit2 kelak lah...

sidak pikey sik cukup.. gila ada.. bah.. ku chow lok.. boss dah miss call.

anyway.. renung2 kan lah.. (bak kata ZaZZa)

3 comments:

  1. Yohh 1000 kira dah cukup dah ya, mun nya mok merik lebih, ambik jak pok Hehe..

    Maok kwn dirik dari US ya Blackberryist, nya believe ngan Black Berrynya jak haha..

    ReplyDelete
  2. Ahh.. jangan lah onggon.. ya pakey bincang kat topic lain kelak.. anyway.. sidak apdah sik cukup bah... mun kmk lam thap ya.. seribukali lebih dari cukup...
    kinek tok syukur juak laa.. but..sidak ya.. ishh...

    ada giklah nanyak..benar bah?? boleh hidup kah akt malaysia.. ya kmk paah.. boleh hidup senang mun gaji giya.. polah side business gik.. .. apa laaa...

    ReplyDelete