Sunday 21 December 2008

Derma Darah Duak Kali Sampey Lengan Terbabak [Mimpi]

BErgghhh.. tengah ku makan tek... aku teringat.. ku ingat sebab ku terimagine pasal jari putus kenak apit cable ngan besi... aduiii... Pahal ku majine benda giya masa makan tek.. sikperlulah ktk orang tauk.

Ok.. Pasal Derma darah...
Aku seriously.. the first time ku ngeluar sekian banyak darah untuk diberik ngan orang.. ialah sigek vial.. untuk ku pun medical checkup. mun gik sepine ya.. aku sikda gik lah...

Ok... malam tadik.. ku mimpi.. ku derma darah.. pelik jak peralatan nya.. ada duak jenis tek.. sigek nok biasa ya.. and sigek gik ekdak mesin..warna putih ada pump.. nok guna pump ya.. main cucok kedirik lah.. ada lah duak tiga orang siya guna ya.. ilek ilek jak.. ya ku asa sidak dah selallu bah..

kedak selallu.. masa sidak nyucok lengan ku..aku akan nangga tempat lain. So..derma darah kali pertama.. succes... lamak juak lah.. nangga gik olah sidak guna pump ya.. kedak mintak puji jak. kakya tek. dah selesai.. ku pun rasa cool teramat lah.. sama kedak lekak ku beirk sigek vial darah riya.. aku siktauk .. apa nak dibangga ku ngan benda ya.

kakya tek.. ku rasa confident.. ku mok gik.. (mok ngeso terer lah) siktauk ku... ego lalu jak.. so kali keduak.. ku sik anngga juak.. ya juak kerusi ya bergegar gegar
then..tek lamak juak.. sik juak penoh2, kakya nurse ya padah..terlepas... ya ku geramm. kerusi ya bodo.. sekali ku tangga tangan ku... lengan ku tempat nya cucok ya.. dah lah jarun nya besar kedak strow cocoberry.. kakya tercabut..kakya isik tnagan ku kat siya terbababk.. gila ku nebes.. ku suroh nya setel kan.. ku sikmok anngga..and aku tunggu2 jak sakit nya.. paloii..

ahhh... ya lah mimpi nya...

pengajaran mimpi: nok aku rasa lah buat masa tok... dah derma sekali ya... udahla.

Maksud tersirat.. : (ku maok ktk roang lah nyetel misteri tok)

No comments:

Post a Comment