Monday 15 December 2008

Cinta Kawan? or Sayang Kawan?

Berghhh..... ku rasa mok simpan jak pakey esok esok... ngeanng gik ngemas ngemas tok jumpa gik sigek...
tok regarding aku nak paham kan ngan sidak.. sayang ngan cinta ya beda. sidak suma pikey akua da somthing ngan aku pun best buddy3(number 3 ya maksud nya, kmk duak ada 3 event nok memepertebalkan relationship ya, 4 actualy, tapi nok 4 ya melibat kan ada rasa cinta..so kmk duak sik kira ya, haram). Nya ada gerek and we do discuss , aku tolong nya mun nya ada masalah ngan gerek nya... well.. kawan bah.. seriosuly.. tapi yalah... dah mala sama time ku cuti. kesangsian akan timbul..

so ku chat lah ngan kawan karib ku sorang gik tok.. macam ney ku nak sayang nya as kawan..sebab kmk duak lamak lallu dah kawan... dekat nak 12 tahun mun sik silap ku. kira yalah lamak bagi aku.. ku selallu pindah2 lok bah masa kecik..

well.. tok lah nya chat kmk duak tek...

14/9/2008 YM Chat Log...

i: sikmok ku..dah ku block ku pompuan ya
i: n dihina hina kamek "m" gik
i: gila ... "m" neman ku anok akak nya hahaha
h: heheheh..
h: paloi keja ktk duak ya...
h: heheh..
h: kdk drama tv
h: bawang putih bawang merah
i: chehhh
i: tewas sidak bodoh gilak
h: errr... tok sapa gik??
h: hahaha..
i: hahahaha
i: adalah
i: merajuk merajuk
i: sik suka ku
h: burit ko...
h: ompuan tdk nak..
h: hehhe..
i: nok ney?
h: kakak "m"??
i: bukan lah
i: ya dah di blocked ku dari ym
i: dah lah mood ku sik bagus tok
h: =))
h: ok lahhhhh....
i: panassss
i: nak majuk majuk

----ku paste ngan "h"-----
m: ngupok lok sayang
i: papai
m: ku sayang kawu!
i: ok sayangg...
m: slamat malam
i: ku sayang kau juak
m: kehkehkeh
m: bha
i: bah hehehe
----end----

i: heheheheeh
i: kan bagus mun kita duak macam tok juak
i: sayang kawan bah
i: bukan cinta
i: hehehehe
h: huh??
h: ko gila...
h: lamak gilak ko kat belingan yaa..
i: try juh.. "h"..ku sayang kau
h: :-&
h: mok muntah ku..
i: aih boh amcam ya "h"
h: ko mintak block kat ym ka??
i: sik sik sik..peace
h: :))
i: hahahaha
i: bah..ku tidor lok
i: heheheheh
h: ok...
h: awal eh tdo..
h: heheh..


i: Aku (lelaki)
h: best pren ku (lelaki 27 tahun)
m: Financial Advisor [buddy3] (perempuan 19 tahun)


hmmm.. ku reailize.. cuti tok tek.. ku banyak spend masa ngan "m" jak...
ehhh?? ada lah aku ngan H... hahahahaha.

kelak ku carik sigek gik.. ada sigek chat log ya.. pasal.. aku ngan Finance Advisor aku "M".. nukar bahasa dirik kmk duak... "kmk ktk" ke "aku kawu".. and since ya.. makin rapat gik kmk duak.. sebab sikda nak control2 gik..
mun ku jumpa laa... tapi ku rasa ku igant... bulan posa ya kmk duak declare. susah juak lah duak tiga hari ya.. mala tersasol kmk ktk..

No comments:

Post a Comment